допоможіть будь ласка
добрий вечір..давно прагнула вам написати, але не мала можливості..у мене депресія вже майже рік і я ніяк не можу з нею впоратися..все почалося з того що чоловік якого я кохала кинув мене, а потім ще й одружився...ще гірше, що він мій сусід і я бачивши його деякий час я зовсім занепала... всі свої проблеми я стала заїдати і втіху вбачати в їжі...поки не побачила, що маю зайву вагу я почувалася спокійно, а зараз я просто в розпачі..я ніяк не можу почати жити до того як це все зі мною відбулося...мені дуже соромно за себе, адже колись я була гарнючою леді, залізною яку ніхто здавалося не зламав а зараз я зруйнувала все до останнього і не знаю,з чого почати все спочатку.. я самотня..навколо мене немає нікого..мене просто ніхто не розуміє, іноді навіть я сама...ще колись я намагалася покінчити з життям і різала вени, але про цей випадок ніхто не знає, ось зараз не знаю чому, але в мене виникло знову таке бажання і це мене дуже насторожує...я не знаю, що зі мною, що мені робити...як повернутися до колишнього життя, як стати гарною, життєрадісною дівчиною...допоможіть мені будь ласка, дайте пораду..
Вопрос от: ; Возраст: 18
консультация психолога
Желательно, чтобы вы обратились за очной помощью к психологу. Для того, чтобы это состояние не продолжало развиваться, важно, чтобы вы начали постепенно, понемногу принимать в себе то, что вам сложно принять - внешность, состояние, эмоции. Напишите список всего, что приносит вам радость и наполняет вас. Это могут быть фильмы, книги, общение с каким-то человеком, любимая еда. Порадуйте себя, проявите заботу. Желаю вам удачи.

психолог онлайн
У кожної людини, навіть у незламної леді, є слабкі місця. Перш за все Ви - жінка з нормальними людськими емоціями і переживаннями. Ваш емоційний стан - це нормальна реакція на ті ненормальні події, які відбулися у Вашому житті. Те, що Ви звернулися до психологів та бажаєте повернутися до повноцінного життя, це вже величезний крок. Особисто я вірю в те, що доля кожної людини - бути щасливою та коханою. І будь-які події у нашому житті, навіть дуже болісні, даються нам не просто так, а заради того, щоб ми ставали кращими, змінювалися. А труднощі даються нам разом із силою для їх подолання. Вам не треба повертатися до колишнього життя. Вам доля дає шанс побудувати краще життя, ніж було раніше, з чистого аркушу. Тепер у вашому житті Ви все починаєте знову. Тож подивіться на світ так, як дивляться маленькі діти, так ніби все на світі Ви бачите вперше. Подивіться зараз на свою кімнату так бачите її вперше. Діти радіють усьому на світі. Тож і Ви кожного дня змушуйте себе радіти усьому, навіть дуже повсякденним речам. Почніть займатися тим, що приносить Вам задоволення. Але варто зазаначити і те, що просто порад від психологів може бути замало. Систематична робота з психологом принесе кращі результати за рахунок постійної підтримки та допомоги Вам розбиратися у собі.