Чого помирають найкращі?
Чого Бог забирає найкращих з нас,чого убивці,гвавтівники ходять і насолоджуються життям,а ті хто на життя заслуговують відходять у вічність?Хіба це справидливо.Зі своєю дівчиною я був знайомий майже з пеленок,ми були сосідами,завжди двое,завжди разом,вона була чорнява,з зеленими очима,курносим носиком,невеличка.Завжди весела,найгарніша на світі,найдобріша.Поцілував іі в губи ще в 15 років ій було 14,вона відповіла,відтоді стали ще ближчі.Коли закінчили школу вирішив що піду на юр-фах,вона пішла за мною,наші батьки купили нам квартиру,так шо жили разом,в 20 років ій освідчився,був найщасливішим на світі,мріяли про дітей,висілля хотіли зіграти через 2 роки.Та вона покинула мене в за рік до нашого подружнього життя.Той день я ніколи незабуду,це сталось на Великдень,приіхали до батьків на свято,було застілля,вона як завжди активна,допомагала мамі на кухні,а ми з батьком сидимо за столом,із кухні почули несамовитий вирск іі мами,коли прибігли тьоща тримала іі на руках,і дзвонила в швидку.Батько підійшов поміряв пульс,і сказав найжахливіші слова"Померла".Далі буде.
Вопрос от: ; Возраст: 24
Дополнение от автора
Я стояв на місці,в очах потемніло,мене ніби вдарило струмом,ноги стали ватні,я відключився,прийшов до тями,навколо мене бігали якісь люди в червоному із христами на куртках.Я лежав на дивані,різко піднявся,побіг на кухню до неі,вона лежала нерухомо з накритим обличчям,підійшов ближче,розкрив обличчя.Почав цілувати іі губи,не відповіла...Далі буде

психолог онлайн
Добрый день!
Если бы кто-то знал ответ на ваш вопрос, то он бы был как минимум Иисусом Христом. Психологи могут помочь принять случившееся, поддержать и показать возможные перспективы. А на ваш вопрос ответа нет. Умирают те, кто должен умереть. Есть какая-то сила, которая дает жизнь, а затем забирает. Так все устроено.
Очень сочувствую вашей утрате. Такая рана заживает долго и надо принять все стадии горевания, и боль, и разочарование, и гнев. Вам больно от того, что Вы остались без нее. Но ей в другом мире может быть и хорошо. Кто знает...