Як поступити правильно?
Доброі ночі.ми живемо з моіми батьками,і постійно виникають сварки між нами з чоловіком.моя мама каже що він нічо нехоче робити лиш як мамка позвони то вже біжить.я розумію його,але і маму теж тому що воно так є як свекруха позвонито зразу іде чи замучений чи ні,а тут то треба напроситись але ти ж тут живеш іж і нічо необходить ні світло ні опалення ну опше нічо то я думаю хоть за те лиш треба помогати та як я щось скажу він зразу що я лиш слухаю свою маму і неживу своім розумом.і що моя мама все хоче знати,але його мама теж все хоче знати то я нічо некажу на те.от так і сваримся.от що робити в такій ситуаціі.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня
Як один із способів вчинити правильно за делікатно пояснити усім зайвим людям, що у вас з вашим чоловіком власна сім'я, де усі інші батьки, матері, можуть бути тільки добрими гостями. Проте якщо ж ні ви ні чоловік, ще не готові до цього рішучого кроку то виникають питання, що саме вам необхідно / що ви очікуєте від власної сім'ї.
психолог онлайн
Ідеальний варіант у даній ситуації - знайти можливість жити окремо від батьків. В іншому випадку Вам завжди доведеться знаходити баланс між батьками та чоловіком. Ваш чоловік працює, гроші заробляє? Для того, щоб не відчувати себе у боргу, абсолютно нормальним буде ділити оплату комунальних послуг на дві сімї навпіл. Та який взагалі обєм допомоги необхідно надати? Домовтеся з чоловіком що конкретно і коли він має зробити. Про те, що чоловік "біжить до мами" взагалі не розумію в чому проблема. Невже, якщо чоловік проживає з Вами та Вашими батьками, він не має можливості спілкуватися зі своїми батьками? Крім усього цього я раджу все ж таки Вам попрацювати з психологом з питанням відокремлення Вас особисто від батьків. Адже, маю припущення, що Ви дійсно в певній мірі схильні приймати думку матері як свою власну.