Муж подавляет меня
Доброго дня,мені 21 рік,виховую з чоловіком дитину,якій 2 роки,я родила в 19,том довелось відмовитись від багатьох речей,на разі я навчаюсь на заочній формі навчання,і вже скоро планую шукати роботу і влаштовувати свою дитину в садочок,але мені важко спілкуватись з чоловіком,він завжди намагається мене принизити,і це повторюється періодично іноді мені здається ,що якщо він не доведе мене до сліз то не отримує емоціональне задоволення,в нього піднімається настрій ,тоді коли я розбита,я вже не знаю як знайти підхід,стараюсь не відмовляти йому,бо якщо є відмова він доводить мене до істерики,останнього разу все почалось з нічого,були ми вдома все було добре,він прийшов раніше з роботи бо погано себе почував,я дала можливість виспатись йому ,приготувала вечерю,він попросив ще пожарити м;ясо,але коли дитина попросила йогурт,він направив її до мене ,коли я була занята побутом,мені це не сподобалось бо я все робила і навіть таку дрібницю він переклав на мене,тому коли він попросив накидати йому їсти я сказала роби це сам,ти своїй дитині йогурт полінуавася дати,а дивився телевізор,тому коли я пішла купатись,він привів дитину ,вона почала плакати бо дуже любить купатись,я сказала забери дитину я вже купала її,я теж хочу покупатись,в кінці я почала кричати бо він насміхувався і дивився як дитина кричить ,він почав казати закрий рот ,я цього не зробила він мене вдарив по голові,не один раз,я теж намагалась віддати здачу,але мені було боляче я не змогла,тоді він забрав дитину і перекрив воду щоб я не змогла покупатись,я почувала себе такою пригніченою,в кінці він зайшов і сказав пішла звідси після цього я не говорю з ним...були випадки коли я відмовляла йому у близькості він брав сам що хотів попри мої сльози.....іноді мені здається що він тиран...і тільки іздівається з мене
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
тому я не знаю що мені робити далі? намагатись змінити щось у своїй сім,ї, чи це марна трата часу і будувати своє життя без чоловіка?

психолог онлайн
Здравствуйте!
Если ваш муж совсем не считается с вами и использует физическое насилие, лучшим выходом для вас будет расстаться с ним. Важно иметь людей, которые смогут поддержать вас в таком решении в этот сложный период.
психолог онлайн
Доброго дня! Важко назвати токого чоловіка чоловіком... Його знущання переходять здоровий глузд і він дозволяє піднімати на Вас руку... Ви далі хочете такого життя?
Рекомендую Вам залучитись підтримкою близьких і рідних, а також заявити йому про Ваше бажання розлучитись.
психолог онлайн
Алла Владимировна Дашко
Я підтримую колегу в тому, що найбільш ефективним засобом боротьбі з чоловіком-тираном є розлучення та повний розрив відносин.
Якщо ви залишитесь, то постраждає не тільки ваша психіка, але і психіка вашої дитини.
Дуже добре, що ви збираєтесь шукати роботу. Якщо ви будете працювати і заробляти гроші, у вас підвищиться впевненість в собі, ви зможете стати фінансово незалежною і причин, щоб терпіти побої чоловіка, у вас стане менше. Звичайно, можна спробувати щось змінити в сім’ї (наприклад, звернутися до сімейного психолога), але ваш чоловік може не погодитися на такий варіант.
У вас є рідні та близькі, які могли б підтримати вас? Крім того, ви можете звернутися за допомогою в правоохоронні органи або в кризовий центр, в якому вам нададуть психологічну та юридичну підтримку.
Бережіть себе! Життя треба прожити в любові і злагоді, а не в страху і постійних образах.