Заміжжя
Доброго дня
Ми з моїм хлопцем 5 років разом. Йому 20. І мені також.
Я вже думаю про заміжжя. А він про карєру
Вчора ми вирішили через це розійтись
А сьогодні він написав
Сила любові до тебе змушує мене одружитись
Ключове для мене це слово" змушує"
Чи варто продовжувати стосунки з цією людиною?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Іра, на це питання психолог не дає відповіді. Рішення приймати Вам. Ми можемо допомогти прояснити ситуацію, розвіяти сумніви і вийти на те, чого саме ви хочете.
Йому 20 років, це дуже ранній вік, щоб зрозуміти і усвідомити важливість шлюбу. Ви зріліша і готова на це. Однак і він не хоче втрачати Вас. Його влаштовувало все як було, але коли він зрозумів, що може це втратити, то він зробив як ви захотіли.
По суті Ви посприяли цьому рішенню... Чому тоді, коли Ви отримали те, що хотіли Ви зволікаєте? Можливо і у Вас є певні сумніви і Ви хочете, щоб він хотів одружитись більше, ніж ви. Але по суті це більш ваша потреба і бажання...
психолог онлайн
Ірина, Ви запитуєте, чи варто продовжувати ці стосунки. А я Вас запитаю - чи хочете Ви продовжувати їх?