Стосунки із молодшим
Доброї ночі! Я майже 1,5 року у стосунках із молодшим від мене на 10 років молодим чоловіком. У нас все добре, по-справжньому все добре. Батьки ж, звичайно, проти. Мої в меншій мірі, ніж його. Особисто ми з ними не знайомі, але вони переконані, що йому потрібна молодша дівчина. І брат з дружиною підтримують таку ж думку (я з ними знайома і думала, що в добрих відносинах). Я не знаю, чи варто продовжувати ці стосунки?
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Складається таке враження, що інші можуть краще знати, не знаючи Вас особисто, що потрібно Вам і Вашому хлопцю. І Ви знову шукаєте думки психологів. Всі відповіді у Вас в серці. Що Ви отримуєте в цих стосунках, що Вас об'єднує і чи любите один одного? Спробуйте перш за все собі дати пояснення.
Вчіться чути себе і робити свій вибір. І несіть відповідальність за нього, тоді саме Ви будете жити своїм життям.
психолог онлайн
Доброї доби!
Перш за все хочу повернути Вас до думки, що у Вас стосунки з цим чоловіком, а не з його родиною. Що саме викликає у Вас сумніви і питання, чи продовжувати стосунки?
Дополнение от автора
Дякую за відповіді. Мене лякає, що цей негатив збережеться назавжди. Я дуже не хочу ставати причиною непорозумінь чи сварок між молодим чоловіком та його близькими. До того ж мене ображає те, що я багато досягла до цього часу, але все це нівелюється однією ознакою - віком.
психолог онлайн
Можу Вас зрозуміти. Та варто розуміти, що родичі можуть мати вплив на ваші стосунки лише через чоловіка. І лише ця частина ситуації має значення. Це значить, що він має дослухатися до їх думки, щоб їхня думка щось змінила. Завжди і у всіх знайдуться люди, які будуть знецінювати за якимось критерієм. В когось це стать, колір шкіри, зріст, марка машини. У вашому випадку це вік. І це погано рівно настільки, наскільки Ви надаєте цьому значення. Розумієте? А значення Ви надаєте. І тут важливо чому? Чи комфортна Вам ця різниця у віці?
Дополнение от автора
Наразі мені дуже комфортно у цих стосунках. Щоправда я час від часу ставлю собі питання про те, чи не задовго мені доведеться чекати, аби молодий чоловік "склався як чоловік" у житті? аби народити? До того ж всі і всі і всюди йому повторюють, що в його 30 (коли мені буде 40) він захоче все ж 20-річну. Сьогодні у нас була довга розмова про всі ці речі і від нього прозвучало: "Я не впевнений, що витримаю. І не впевнений, що через 10 років не піду від тебе до тієї, яка буде молодша". Я й сама бачу, що йому нелегко.
психолог онлайн
Розумію, також розумію, зо життя буває різне і Ви так само можете одного дня захотіти стосунків із реалізованим надійним чоловіком. І в цьому нема нічого страшного. Зараз у вас є ці стосунки. З їх перевагами і недоліками.
Враховуючи все це, вам комфортно і ви впевнені в тому, що вік не важливий? Якщо так - то будьте в стосунках, стільки скільки вони триватимуть. Підтримуйте амбіції свого чоловіка. Тримайтеся за своє уявлення про те, як правильно, а не за думку оточуючих. Навіть якщо унію стосунки не вічні, Ви не повинні в них страждати. Тим більше від тиску людей, які не є прямими учасниками. Визначте для себе, чия думка для Вас важливіша. І отримуйте задоволення, дозволяйте собі жити щасливо тут і зараз. Попри сніг, спеку і думку його родичів.
Дополнение от автора
Дуже дякую за допомогу!
психолог онлайн
Маю надію, що Вам стане простіше. Щасти Вам!