проблеми з увагою
Добрий день. Хочу звернутись за порадою в такій проблемі : інколи буває, що я неуважна. Наприклад я другий раз приїхала в гості до сестри в інше місто. Я в гостях в неї була тільки раз приблизно 8 місяців тому. Коли я виходила з будинку, засумнівалась, чи йти далі прямо, чи зразу біля стіни повертати наліво. Ще була ситуація, коли я розклала ноти неправильно. Я спочатку зіграла твір, потім його треба було грати з колегами. Я думала, що ноти розташовані по порядку, як я їй зібрала, але виявилось, що 2 сторінки переплутала, щей й номери сторінок було дуже погано видно. Я почала грати і коли перейшла на наступну сторінку, зрозуміла, що сторінка не та. Коли бувають такі ситуації,я переживаю, накручую себе, що тупувата, що не така, якою б хотіла б бути, як би не старалась. Допоможіть розібратись в ситуації, і вирішити її.
Вопрос от: ; Возраст: 25
консультация психолога
Вітаю, такі проблеми коли почалися? Чи було так завжди?

психолог онлайн
Доброго дня,
проблеми з увагою можуть бути ознакою десятків проблем зі здоров'ям, і не тільки психологічним. Іноді увага знижується внаслідок тривалого стресу чи емоційного вигорання (як наслідку професійного стресу), незалежно від того, чи відчуває цей стрес людина чи ні. Існує більш як сто подій, які можуть бути класифіковані як стресові. Серед них і достатньо прозаїчні - конфлікти в стосунках, переїзди, зміна обставин. Не кажучи вже про публічні виступи. Якщо таких подій багато, вони можуть ставати на перешкоді ясному мисленню, хорошій пам'яті та концентрації уваги. Який точно рівень уваги у вас, і які ще є проблеми чи ознаки порушень емоційної сфери, мислення чи пам'яті - може діагностувати психолог (психотерапевт) на першій консультації. От "невпевненість" - це більше із розряду самооцінки, більш психологічне поняття. Це сфера компетенції психолога і ваша сфера роботи над собою разом із фахівцем, якого ви виберете і якому зможете довіряти.
Дуже раджу звернутися вам на діагностичну зустріч до когось. Можна й по скайпу.
З повагою.
психолог онлайн
Доброго дня,
З повагою.