Відсутність довготривалих стоснків
Привіт психологи. Надіюсь на вашу компетентність, і що допоможите мені розібратись в наступній проблемі. Справа в тім, що за 25 років у мене не було серйозних стосунків з хлопцями. Звичайно, я ходила на побачення. Це були хлопці, з якими познайомилась по інтеренту. Але ні з одним з 4 хлопців діло не доходило навіть до другого побачення. Щоб краще розібратись в причині, я коротко розповім про ці побачення. З 1 хлопцем я зустрілась в кафе за моєї ініціативи, нормально поспілкувались, сказав, що спишемся, але після того не писав. Я добре обдумала зусріч, і вирішила, що це не той, з яким би я хотіла зустрічатись. З другим хлопцем я зустрілась в іншому місті, був більш мовчазний, я усміхнена і більш балакуча. Після зустрічі питав,я к добралась. Пропонувала зустрітись вдруге, але йому ніяк не получалось, списував на роботу. Десь через кілька місяців я до нього подзвонила, спитала, як справи. Потім дзвонить якась дівчина, представляється дівчиною того хлопця, і каже щоб я до нього не дзвонила. Втретє я була на побаченні з хлопецем з Києва, приїхав погостювати до родичів. На побаченні при зустрічі обняв, і по закінченню побачення обняв і поцілував в щічку. Переживав, чи мені комфортно, хотів піти в найкращий заклад, тому про заклад спитав в друзів. Переживав, як доберус додому, підказав за допомогою інтернету яким автобусом краще їхати. Писав, як добралась, а далі написав, що нам краще менше спілкуватись, тому, шо він така людина, із рідними не кожного дня спілкується. Вчетверте я була на побаченні як не дивно на роботі.Хлопець був проїздом тому зайшов побачитись. Поспілкувались недовго. Був усміхнений, веселий, не хотів йти, хоч колеги казали, що їм треба далі їхати. Потім питав, як я йому. Я віповіла "нічо так", на що він відповів так само. Далі добре спілкувались. Аж тут присилає фото з дічиною, як він сказав по роботі. Але вияснилось що з цею дівчиною він був на побаченні. Я подумала, що він ж має право бачитись із іншими, оскільки ми ж не у відносинах, і захотіла за нього "поборотись". Спитала, чи є смисл в подальшому спілкуванні, на що він відповів "дивлячить що очікуєш". Тобто він може запропонувати тільки спілкування, і їхати до мене саме на побачення вн не буде. Скажіть, які в мене помилки вспілкуванні з хлопцями, в чому причина того, що післі першого побаченні хлопці пропадають. Можливо справа в тому, що я не зовсім стандартної зовнішності (зріст 142см). Я не комплексую, а от хлопці можливо звертають велику увагу на це. Допоможіть, буду дуже вдячна !
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня Нюся. Обов"язково знайдеться людина, хлопець, який захоче з Вами мати стосунки. Те, що у Вас було 4 побачення і вони не мали продовження, це не обов"язково означає, що Ви робили щось не так. Але, можливо Вам необхідно більше активуватися і не чекати, коли "принц" прискочить до Вас. Можливо потрібно для себе уяснити, якого Ви "принца" хочете, та більше бувати в тих місцях, де такі "принци" бувають. Але в крайнощі, ні в якому разі, не слід впадати. Активність повинна бути, але не занадто. Можливо було би корисним для Вас проходження тренінгів, спрямованих на розвиток комунікативних здібностей, або спеціальних трнінгів для жінок. Що стосується зросту, то це може мати значення для одного хлопця, а для іншого може не мати зовсім. Для одного хлопця Ви будете "мала", а для іншого "улюблений розмір".
Якщо Вам хочется прояснити, чи робили (робите) Ви якісь помилки в спілкуванні з хлопцями, то це краще робити на консультації (і скоріше за все не одної) з психологом. Щасти.
психолог онлайн
Добрий день! Знайомство в інтернеті - це завжди ризик. Виртуальний образ часто вдрізняється від реального, тому після першої зустрічи в "реале" до другої може і не дійти. Тому після 4-х спроб не треба втрачати надії. Зріст, насправді, може і не мати великого значення. Але, якщо вас це бентежить, можно попередньо узнати у хлопця якого він зросту та розповісти про себе.
Варто пошукати можливості знайомитись в реальному житті: відвідуйте різні заходи, клуби.
Дополнение от автора
Звичайно ж я питалась в хлопців, якого вони зросту і писала,я кий у мене зріст, щоб не виникало ситуації, що вони ну зовсім мені не підходять по росту. Я розумію, що краще всього шукати хлопця в реальному житті. Але змоги ходити на різні мироприємства, немає, оскільки я живу в глухому селі. Клуби - це не для мене, тим більше розраховувати на серйозні відносини з хлопцем з клубу думаю не варто.Я звичайно інколи буваю в місті, і зустрічаю симпатичних хлопців. але познайомитись не наважуюсь. Тому, що перші думки, які виникають, що я здамся нав"язливою, можливо не сподобаюсь, можливо в нього є дівчина, а ще страшніше - що він посмієьсяся з мене. Розумію, що розмову треба починати з чогось нейтрального, але не можу придумати, тому, що думаю про негативне.
психолог онлайн
Особливості проживання, звичайно ускладнюють Вашу ситуацію.
А знайомство можно починати з простої фрази:" Привіт! Як справи?".
Не важно, що Ви скажете, важливо з якою метою. Якщо у Вас в думках "хочу заміж" - це одне, а якщо "який цікавий хлопець, хотілось би з ним поспілкуватись" - це інше. Спробуйте спілкуватись без оцікування чогось і сподівань. Тому що вони можуть бути марними і не справдитись. Отримуйте задоволення від самого процесу спілкування.
Дополнение от автора
Щодо проживання, я хочу переїати жити в місто. Але поки що не можу через роботу, тому, що я працюю вчителем, і треба дочикатись нового навчального року, щоб взяли на роботу. А посерез навчального року мені точно відмовлять у роботі. Я в такому віці, що про зустрічання і одруження задумуєшся часто. І важко побороти себе, коли спілкуєшся з хлопцем, який мені подобається. Для мене спілкування просто заради спілкування якось не зрозуміло. Повинна бути мета " Для чого спілкуватись", "Нащо взнавати, хто цей хлопець". І зрозуміло яка буде відповідь.