Что мне делать ?
Добрий день (вечір). Кожен день коли я приходжу зі школи я плачу і не хочу нічого робити навіть якщо день був добрий . І я їм і їм навіть якщо не хочу. Мама мене не розуміє.І я не знаю що робити.Іще я завжди сиджу в своїй кімнаті і хочу там сидіти завжди , а мама мене не розуміє і сказала що мені треба психолог . Хоча я не бачу нічого такого в тому що я люблю бути сама . В мене таке відчуття що в мене цілу вічність триває дипресія . І ще попри все це я закохалася і мені дуже важко на душі .
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Доброго вечора. Справді, немає нічого такого в тому, що людині добре наодинці з собою. Так буває, що нашим близьким інколи важко нас зрозуміти. Але мама Вам не ворог і напевно, що деякі Ваші прояви і поведінка - пригнічений емоційний стан, те, що Ви щось заїдаїте, нічого не хочете робити і часто плачете - її бентежить, і вона хоче Вам допомогти. До того ж Ви самі пишете "відчуття що в мене цілу вічність триває дипресія ". То, звернувшись до психолога, Ви дійсно могли б собі зарадити та поліпшити самовідчуття, зняти важкість з душі. Це не відбувається за одну зустріч, потрібен курс терапії. Тільки Ви можете вирішити, що Вам робити. І справа не в тому, щоб послухатися чи ні маму, а в тому, щоб прийняти своє виважене рішення. Прислухатися до себе і спитати "а чого хочу я? що потрібно мені? я хочу жити так, як живу зараз, чи все-таки я можу і хочу це змінити, щоб почуватися краще?" Коли Ви дасте собі відповіді на ці питання, то я сподіваюся, що знайдете відповідь і на своє питання "ЧТО МНЕ ДЕЛАТЬ ?" Звертайтеся, коли наважитесь на зміни.
Дополнение от автора
Дякую за поради