Стосунки, які мені забороняють
Доброго дня! Мене звати Андрій 22р. В мене така ситуація, познайомився з дівчиною 24р, вона має дитину 2р, .. Дівчина хороша, зустрічаємося 3місяці, з нею був мій перший секс, то звичайно що вона стала для мене особливою. Але от мої батьки проти, та і я завжди сам не хотів опинитися в такій ситуації. От що робити, дівчина подобається, мені з нею цікаво, здається що люблю, але сам нерозумію чи вона на 100% щира, а може так мене спеціально закохала в себе. Має досвід в ліжку, вміє готувати смачно, розумна, яскрава, красива. Як розібратися чи то вона так хоче одружити, або дійсно закохана. Мені складно зрозуміти, вона мені догоджає, ніби чудові відносини, але чи це насправді щиро. Вдома в мене також часто сварки зі мною на ту тему. Той час коли ми зустрічаємося я щасливий, насолоджуюся життям , небуло таких приємних моментів. От боюся зробити помилку та стикнутися з брехнею, проблемами, яких немало би бути. Ще таке одне, я не знаю чи батько дитини приходять, як часто, і чи його родичі приходять провідати. Дівчина каже що цього немає , але точно не знаю. Дуже складно мені щось оприд і литися, поки це перша людина яка мене робить щасливим , а можливо в планах хоче використати. Як бути? Щоб бути з нею є один аргумент, це те що я з нею щасливий , і присутність її приносить задоволення.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Андрію, доброго вечора.
Я бачу, що на даний момент у Вас 2 напрямки питань: щодо Ваших стосунків з дівчиною, а також з Вашими батьками.
Щодо стосунків з дівчиною. Як давно ви зустрічаєтеся? Виходячи з Ваших питань, складається враження, що Ви розмірковуєте - одружуватись Вам чи ні. Це так? В чому Ви хочете "оприділитися"? "Спеціально закохала в себе" - це Ваша фраза чи когось з оточення? Дівчина пропонує Вам одружитися? Мені здається, що Ваші страхи передчасні та в дечому навіяні зі сторони. Стосунки розвиваються, змінюються. Вас ніхто не може вмовити одружуватися силоміць, якщо Ви цього не бажаєте. Вам не обов'язково поспішати, Ви можете насолоджуватися стосунками, впізнавати дівчину краще, розмовляти з нею стосовно Ваших міркувань. Бо поки що, складається враження, що Ви більше взаємодієте зі страхами, ніж з реальною людиною.
психолог онлайн
Доброго дня Андрій.
Зробіть для початку аналіз ваших страхів, стосовно того, що ваша дівчина хоче вас використати:
звідки у вас такі думки?
це дійсно ваші думки, чи вони від когось із вашого оточення?
чи обгрунтовані ваші страхи певними її діями, словами...?
Іще задайте собі питання:
Що я можу втратити, якщо піддамся своїм страхам?
Які можуть бути найгірші наслідки, якщо я продовжу стосунки і що я можу зробити щоб таких нослідків не було або щоб мінімізувати ці наслідки?
*відповіді продумайте або запишіть на аркуш паперу.
Якщо ще будуть питання звертайтесь, за годинну консультація зможемо в більшій мірі розібрати вашу ситуацію і знайти відповіді на ваші питання.