Як заставити себе добре вчитися?
Я вчуся в 10 класі. І мене бере лінь- я не хочу вчитися.Не хочу старатися.Раніше я старалась більше, але як я не стараюсь, я не можу отримати хорошу оцінку з математики(алгебри і геометрії) .Чи можна знайти якусь мотивацію, як по-справжньому заставить і спонукає вчитися.Допоможіть)Вдячна*-*
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Еля, Ваша лінь на щось Вам вказує. Можливо, вона виникає у якості економії ресурсів, щоб не витрачати енергію дарма. Можливо як страх перед труднощами та інщі причини. Для того, щоб виявити з якої причини у Вас з'являється лінь, варто відповісти собі на такі питання:
- Навіщо Ви вчитеся? Які цілі у житті для себе ставите? Яку роль у досягненні цих цілей має навчання? Алгебра і геометрія?
- Що заважає Вам отримувати хороші оцінки? Лише лінь, чи є ще щось?
Можливо є певні прогалини у знаннях, які утруднюють розуиіння матеріалу, тому й вчитися важко і не хочется. В такому разі можна звернутися до вчителя за допомогою. А коли не хочется нічого робити, згадуйте навіщо воно вам потрібно у житті. Досягнення цілей вимагає самодисципліни. Успіхів Вам!