Як???
Як побороти лінь я б її назвала душевною лінню ? Мені не хочеться нічого робити і від цього я плачу. Лінь в мене може зникнути лише на кілька днів а потім повертається і триває місяцями. Мені дуже важко на душі я не знаю що робити. Скажіть будь ласка що мені робити.
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Добрий вечір, Ліна.
Дуже мало інформації про те, що з тобою відбуваєтьтся.
Як у тебе справи в школі? Що відбувається вдома? Які стосунки з батьками? Чи є брати або сестри?
КОли такий ти помітила вперше? Чому це сталось? Що було перед цим?
Дуже важко щось сказати, не розуміючи що насправді відбувається.
Дополнение от автора
Зараз я навчаюся в 9 класі це почалось в 3 класі з того що я дуже хотіла себе змінити і я не знала як потім в мене виявили хворобу ніг і я 2 роки ходила на костилях але змінити себе все ж ще хотіла потім ми переїхали з села в місто і з новими однокласниками я подружилася хоча зараз немає друзів але хотіла себе змінити я звичайно змінилася але я цього не помічала. В 8 класі а особливо в 9 класі в мене почалася така велика депресія я нічого не хочу робити мене всі бісять батьки не розуміють з меншим братом в мене погані стосунки я не знаю що робити. Зараз я хочу стати такою якою я була раніше ще в 2 класі хоча розуміє що це не можливо. Пару днів назад я думала що я вийшла з депресії тому що важкості на душі не було але зараз я розумію що в мене все ж таки є депресія. Що мені робити ?
психолог онлайн
Розумію, що у тебе зараз дуже важкий період. Так, ми не можемо повертати минуле. Але кожна людина може створювати своє майбутнє таким, як вона хоче.
Навіть хвороба ніг - це може бути реакція на психологічні негаразди.
Непорозуміння з батьками це важко. До того ж у тебе зараз такий вік, коли це трапляється майже з усіма. Але спробувати налагодити стосунки було б дуже добре. Так само, як із братом.
Я б хотіла тобі допомогти, але в одній відповіді навряд зможу це зробити. Залишилось дуже багато питань. Якщо хочешь спробувати - напиши мені на електронну пошту.