Дівчина запропонувала паузу у відносинах
Разом майже 2 роки, в ній наче щось зламалося, образно, після одного інциденту, в якому я не міг допомогти нічим майже, бо не було поруч...Суть в тому що після цього все шкереберть, як почуваєшсядоміно все руйнується, пропонує паузу у стосунках, я проти звісно, але вибір за нею і я нічого не можу поміняти, на питання чому отримую відповідь без конкретних пояснень, і то що вона заплуталась...А мене роздирає злість, невизначеність яке я ненавиджу, і відчуття що я вже навязуюсь, і мене це відштовхує від неї...Сумно все одним словом
Вопрос от: ; Возраст: 24
Дополнение от автора
Вибачте за т9

психолог онлайн
Тайм -аут часто требуют для отдыха, для умения прояснить ситуацию, собраться с силами и по Новому Продолжить начатое, а возможно и не продолжать, а по НОВОМУ НАЧАТЬ!
Вы не пишете конкретно о случае, после которого началось.....
Опишите полнее.
Но если в вас не было возможности быть рядом и тем более вы ничего не знали, то ответственность не ваша и вины вашей я здесь не вижу.Или вы считаете, как то иначе.Выскажитесь яснее.
И что конкретно вы хотите получить от вашего обращения к психологу?
Дополнение от автора
Винен лиш в тому що я не був поруч, хоча я так був потрібен, і це переломний момент, здається, що то за чоловік який не може захистити свою кохану людину...Як поводити себе в такій ситуації? Коли лупишся об двері а вони не відчиняються, просто я знаю що рано чи пізно голова від лупіння буде боліти, і вже не захочеться цих стосунків, і знов на їншому кінці моя любов, не хочу втрачати ці стосунки, а може це лиш ілюзії зараз...Я вже сам заплутався
психолог онлайн
Доброго дня,
з вашого листа вчувається бажання виправити якусь свою помилку. Ваше почуття вини не дає вам заспокоїтися і почекати. Ви не можете також довго знаходитися в бездіянні, в безсиллі, і не можете витримати невизначеності.
Варто все ж розібратися: в чому ви винні конкретно? Тому що почуття провини може носити і досить суб'єктивний характер, який не відповідає тому, що сталося. Далі - подумати, як це почуття провини зменшувати. Краще все це робити із досвідченим спеціалістом, який допоможе вам пережити цей період невизначеності у ваших стосунках із дівчиною. А також допоможе більш тверезо і реально поглянути на речі.
Якщо захочете працювати по скайпу - пишіть особисте повідомлення.
З повагою.
психолог онлайн
Дополнение к вопросу
Винен лиш в тому що я не був поруч, хоча я так був потрібен, і це переломний момент, здається, що то за чоловік який не може захистити свою кохану людину...
ПРОСТИТЕ,но вы не были рядом почему?Что помешало?
как вы узнали, что вы нужны в той ситуации?
когда вы узнали что вы нужны в той ситуации?