Як правильно відповідати на образи?Як навчитися не говорити дурниць.?
Мене часто ображають словами, через те, що я часто говорю те, що не треба...Коли мене ображають, то я просто мовчу, і вони продовжують дальше й дальше мене обзивати..Мені стає якось незручно і інколи я можу сказати, наприклад, що вони мені вже надоїли.Як мені поступати???
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Добрый вечер Мира !
Обидно когда тебя не понимают и обижают.
"що я часто говорю те, що не треба" - может это просто не понимания когда Вы что то хотите сказать.
"вони продовжують дальше й дальше мене обзивати" - скорее всего Ваше поведение ставит Вас в положение "козла отпущения".
Можно это обговорить в первую очередь с родителями и сними обратится к специалисту, что бы проработать "що я часто говорю те, що не треба"и поведение которое вызывает к Вам агрессию (вони продовжують дальше й дальше мене обзивати).
И скорее всего Вы творческая, глубокая и не стандартная личность.
Удачи !
психолог онлайн
Доброго дня! Якщо Вас легко образити - то це говорить про Вашу вразливість. Ви ніби погоджуєтесь з тим, що чуєте. Оточуючі відчувають Вашу слабкість і продовжують це робити. Протилежністю вразливості є сила. Сила себе відстоювати, протистояти і давати відсіч. На підмогу можуть прийти такі почуття як злість, роздратування.
І можна також переводити їхні образи в прямі питання: " А нащо тобі мене обзивати? Що ти отримуєш від цього? Тобі приємно робити пакості і стверджуватись в цьому?". Ці питання розвертають кривдника до відповідальності, звісно якщо він готовий з нею бути на ти.
Кажіть кривдникам: " Стоп!", " Не смій мене чіпати, обзивати", "Я кращої думки про себе, твої слова стосуються тебе і не мають нічого спільного зі мною!, " Мені прикро, що тебе так виховали і ти не вмієш по-іншому...". Відповідайте щось в такому дусі і тоді вони зрозуміють, що ви міцний горішок. Діти бувають дуже жорстокими, але Ви маєте сили себе захистити.