Закоханий чи зележний від ім‛я Наталія
Зустрічався з дівчиною яку звали Наталія. Неймовірна, жіночна, казкова дівчина. Та не склалося. Потім почав помічати що дівчата з іменем Наталія яких знаю також прекрасні. Тепер вважаю що це саме найгарніше жіноче ім'я, та тільки тепер шукаю дівчину яку звати Наталія. ... це напевно маю проблеми з головою??? Як це вилікувати? Просто закоханий у ім'я. Але насправді кожна Наталія розкішна жінка, дівчина. ... як мені вилікуватися, бо шаленію від самого імені, ????немов першу зустрічну Наталію хочеться розцілувати, одразу закохуюся.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Доброго часу доби вам!
В психології існує таке поняття як "проекція". Означає воно, що кожен з нас схильний переносити свій минулий досвід на сьогодення. У вашому випадку, образ Наталі, яка вам сильно подобалась, ви переносите на усіх інших дівчат з цим іменем. Різниця у тому, що з тією Наталею у вас були реальні стосунки і ви в певній мірі знали цю людину, а інших дівчат з цим іменем ви ідеалізуєте, не знаючи, які ж вони насправді. Проекція - це захисний механізм нашої психіки і у вашому випадку ваша власна психіка захищає вас від усвідомлення того, що стосунки з тою реальною Наталею завершились. Психіка наче "говорить" вам: в світі існує ще багато таких самих прекрасних Наталок, а не тільки та єдина.
Раджу вам звернутися за консультацією до психолога, щоб дійсно розібратися з вашою проекцією: усвідомити і "прожити" всі почуття, пов'язані з розривом стосунків з Наталею, і таким чином отримати шанс будувати нові стосунки з реальною людиною, а не ідеальним образом з минулого. Звертайтесь)
психолог онлайн
Іван, у психології є такий механізм - фіксація. Це й відбувається з Вами. І тут нічого немає страшного у вашому випадку. Я навіть скажу більше - принаймні дівчата-Наталки вже викликають у Вас позитивні емоції, а це вже багато значить.
психолог онлайн
да Иван, вы как говорится приехали!!))Это фиксация на имени, и перенос на владелицу этого имени ,тех чувств, и "очарования" которые вы испытали в той ,первой влюбленности!Обратитесь ко мне, я ВАС "расколдую", но не бесплатно!!)))))))Можно и по скайпу!Но кажется мне, что вам и так приятно!Так что если надоест, то обращайтесь !А пока живите, влюбляйтесь, и всматривайтесь не только в имя, но и в привычки, в характер, поступки и прочее! Ибо каждая Наталья имеет свое и хорошее и не очень!!!А впрочем, плохого нет!Есть лишь "то", что не наше!!!Удачи!