як зрозуміти хто я для нього?
я довгий час спілкувалась із хлопцем. Спочатку як з другом. Потім більше. близько року. Але до зустрічання діло не дойшло.. я ревнувала його до кожної дівчини. можливо саме це йому не сподобалось. потім ми місяці 3 не спілкувались. він поїхав на навчання в інше місто. і я дізналась зо він спілкується з моєю знайомою. подруги казали що навіть дуже добре. я почала забувати. хоча він дуже мені подобався. Я знаю про їхнє спілкування досить багато. Він говорив її що ми просто дружили. і нічого більше. Але це не так. Боляче усвідомлювати що мабуть для нього це було ніщо. і я навіть почала його ненавидіти. до дня коли він знову не приїхав. ми побачились на вечірці у спільних знайомих. він досить багато випив і підійшов до мене. привітався наче нічого і не було. Обійняв і поцілував. Але я цілий вечір не хотіла з ним навіть говорити. він запрошував танювати. Говорив чому я про нього забула. цілував. але я просто старалась піти. я його просто не розумію. він цілував мене. але на наступний день поїхав до неї. залишивши мені тільки почуття які повернулись..
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Точно ответить на вопрос "кто ты для него?" наверное невозможно. Для тебя он, правда, больше чем друг, у тебя есть к нему чувства. Знает ли он про них? Есть ли у него чувства к тебе? То, что он тебя обнимает и целует вовсе еще не значит, что он относиться к тебе больше чем к другу, и точно не говорит о наличии чувств к тебе. Ответ на этот вопрос может дать тебе только он, мнение других, даже специалистов, это лишь предположения и фантазии. Я понимаю твое беспокойство от непроясненности этой ситуации, очень сложно находиться в неведении и надеяться на взаимность. Только откровенный разговор с ним сможет все прояснить. Но, тоже понимаю, что для этого нужна решительность и готовность услышать любой ответ. Желаю тебе смелости, удачи и решительности!
психолог онлайн
Наталка, насправді важливо не те, хто ти для нього, а хто він для тебе. Помітно, що для тебе він значима людина. Наступне питання в тому, що ти з цим збираєшся робити?
Дополнение от автора
я не можу відпустиздо мене перш ніж забути. ситуація така він старший на 4 роки ми подружилися з ним 2 роки тому кожен день спілкувались. але як друзі я не дозволяла цілувати себе і він після двох відмов не наполягав. ми спілкувались пів року. потім він поїхав у інше місто і з часом це зникало. але я уже дуже кохала його. коли ми побачились на вечірці знайомих він був досить випивший підійшов обійняв спитав як я. сказав що не вистачає спілкування. я розуміла що можливо це просто розвага. і так і вийшло.. мабуть. ми знову не бачились близько 3 місяців але я так і не забула. потім він знову зявився і ось історія повторилась.я дуже люблю його. і якби я розуміла чи він щось відчуває ми б спілкувались бо я свого не упустю. але якщо йому всеодно є інший якому подобаюсь спробою потонути в ньому.
психолог онлайн
Наталка, схоже, ви не любите розважатись. Ви вся така серйозна, не даєте себе поцілувати. і в той же час хочете взаємності. Але ж це неможливо. Вам варто визначитись- якщо ви бажаєте взаємного кохання, то цілуйтеся та розважайтеся - адже це так природно! А і накше - одні лише неприємні переживання.