Голова забита непонятно чем!
Добрый день.У меня есть несколько проблем.Я учусь на юридичномму факультете.Можно сказать я поступил сюда необдуманно.Я незнаю или это мое.Я все время над этим размышляю.У меня просто есть много хобби например YouTube я люблю снимать прохождения игр с компютера и выкладывать его на YouTube.И еще я очень люблю космом и тому подобное.Я еще хочу создать еще один канал на YouTube.И я не знаю это мне подойдет когда я учусь на юридичному факультете.Может для вас это покажется смешно,но я этим уже забиваю голову пол года!Подскажите пожалуйста!А еще,как я уже говорил я неуверен в профессии.Я незнаю,что делать!Мне просто нравится кухня,космос,создание компьютерных игр!Так далее!Я незнаю,что делать!
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрый вечер.
А что Вам мешает, учась на юридическом факультете, создавать каналы YouTube в свободное время?
Второе - касательно профессии. Что именно Вы чувствуете касательно того факультета, на котором учитесь? Что Вас смущает?
Призвание можно определить в действии. Можно долго размышлять о том, чем заняться, но к счастью, или к сожалению, действительно понять - Ваше или нет, можно после некоторого опыта. Иначе это будут только догадки.
Дополнение от автора
Якщо можна,то я буду спілкуватися на українській мові.Бо російську мову не дуже добре знаю!Минулого разу я з вами спілкувався за допомогою перекладача)Ви мене запетали,що мене смущає!Так од я сам добре не знаю.Я думав,що коли я поступив на юридичний факультет,то майбутнє мого каналу,на You Tube під загрозою.Я думав,що це не пасує.Незнаю чому я так думав(Можливо це не погано,що я на юридичному факультеті вчуся.Я сам ще не знаю ((Просто мені,ще дуже подобається кухня.На багато раз більше за юнак.І я незнаю що робити.Деякі кажуть лишив,як хобі.Но я не можу!!!БО це моє!Я навіть планував побудувати ресторан,або кафе невеличка в майбутньому,що якось бути залучити,до цієї роботи.А ще я люблю різних блоків на You Tube.Вони знімазнімають різні кумедні відео,тощо.Але по професії вони,то музиканти,то кухарі,то програмісти.Ну це норм.Але чи пасували би це юриста грубо кажучи??????(((((
психолог онлайн
А чому ні? Хто сказав, що юрист не може готувати? Або що людині, яка мріє відкрити власний ресторан не знадобляться знання з права?
Що або хто змушує Вас обирати?
Дополнение от автора
Ви сказали "Що або хто змушує вас обирати?"Як це зрозуміти??
психолог онлайн
Я маю на увазі, чому Ви обираєте між навчанням, Ютьюбом та кухнею, якщо ці речі одне одному не суперечать. Що Вам заважає планувати свій час так, щоб вистачало часу і на те, і на інше? І паралельно прислухатись до себе - чи подобається Вам юридична освіта?
Дополнение от автора
Розумієте я хочу,щоб мене знати не тільки як юрист! А як хтось інший ще!А якщо юридична освіта не сподобається? Коли нас навчають в коледжі,то говорять вчіть,це ваш майбутній хліб,і так далі ((Від право для вас це саме головне!Но мене це так бісить ((Чому воно саме головне?
психолог онлайн
В мене скоріш питання, що саме Вас бісить? Складається враження, що Ви сприймаєте освіту як щось, що Вас змінить і не дасть робити те, що Вам подобається. Але це залежить більш від Вас, а не від освіти - яким чином Ви будете її використовувати, зупинитесь, чи будете робити те, що Вам довподоби.
Мені здається, Ви намагаєтесь раз і назавжди передбачити своє життя, але все змінюється. Ви ще не удосконалились, чи Вам подобається навчання, а вже робите досить категоричні висновки.
До речі, чиє рішення було вступати до цього факультету?
Дополнение от автора
Ну я захотів спочатку поступати на програмістів,але Тато сказав,що їх дуже багато і толку немає...Хоча я йому доводив,що це не так!А він на мене обідився і гнівався цілий день..Далі я сказав,що хочу іти вчитися на кухаря .А ТатовТатові знову було не до вподоби.Він казав,що їсти готувати навчитися можна і дома.Потім я сказав,що хочу на турестичне обслуговування.Але він теж відмовився ((І я пішов на юридичний!(...Так ви маєте рацію!Я сприймаю освіту,як щось що може змінити моє життя (
психолог онлайн
Тоді, здається, Вашою ключовою темою є не навчання, а Ваші стосунки з батьком. Чи можете ви чути одне одного? Чи можете Ви витримувати батьківське незадоволення? Що б трапилося, якби Ви продовжили розмову про те, що саме Ви хочете? Навіть незважаючи на те, що батько невдоволений. Ці питання можна опрацьовувати з психологом в індивідуальній роботі. Але в будь-якому випадку, рано чи пізно Вам доведеться приймати рішення самостійно, брати на себе відповідальність, навіть якщо ці рішення не подобаються іншим.
Дополнение от автора
Розумієте я просто будував свої мрії дуже довго.Я живу в одному селі.А недалеко він мого села за 3 кілометри є сусідні село!Там жеве мій брат з Хресною.Я пам'ятаю я десь 5-8 років тому я любив ходити у це Село до своїх рідних і грати на компютері.Бо на той час у мене ще не було комп'ютера.І я ходив у те сусідні село, до рідних щоб пограти комп'ютер .І коли я поограв його,то в мене зразу з'являвся чудовий настрій.Коли я вертався додому і йшов цих 3 кілометри.То усю дорогу я думав про ці комп'ютерні ігри особливо я люблю грати GTA.А на той час то це було ого як круто.І відтоді мені почало подобатися це..Потім через декілька років у мене з'явилася людина,яка остаточно змінила моє життя.Це був мій репетитор,а потім і вчитель англійської мови.Він якраз і займався створенням комп'ютерних ігор.І у майбутньому планує створити свою компанію.Зараз йому 29 років.Він навіть мене уже запрошував туди з ним працювати..І мене це дуже зацікавили.Він мені ще говорив у 7 класі.Думай куди ти хочеш іти,бо потім буде трошки запізно.Вот в цьому я його прослухав трішки..Хоча би не проті попрацювати з ним.Мені подобається робота у компанії добрій.А там якраз є усе...Саме він змінив моє світосприйняття.Саме після його розповідей мене почав цікавить космос.Ще він казав,що я маю хороший талант до кухні і що з мене вийде непоганий кухар )))Зараз з ним тримаю дружні стосунки..Незнаю ця людина перевернула моє сприйняття..І я не жалкую що його зустрів.А навіть дуже радий,що його зустрів!А якщо би я його не зустрів.То я б зараз з вами тут не розмовляв.А йшов би по тій дорозі що і йду зараз..Навіть коли я зараз проходжу цю 3 кілометрову дорогу,то я відчуваю,що вона пропитана тими приємним спогадами.Про ті красиві часи!!!!Я дуже хочу повернутися назад....Хоча деякі мої рідні кажуть,що він мене не навчив англійської,а тільки забив мою голову різними дуростями!Хоча я доводив,що це не так.І захищаю його.І весь час буду так робити.....Так він атеїст,але це не робить його поганою людиною.Він наоборот дуже добрий,співчутливий,тощо..Хоча я думав поступати ще на одну професію на заочно колись.ХЗ.І ще є одна теорія.Можна получити диплом юриста і піти працювати до нього..Я навіть не знаю,що робити.А ви розумієте,що я ще й живу у селі.Де люди пліткують,і так далі.Зараз будуть казати поза очі.То навіщо йому здався цей диплом,якщо він пішов вчитись на кухар ще,або навіщо було тратити гроші на навчання,щоб потім працювати не по професії у фірмі якісь ((((((оййййф я навіть Незнаю?? ???????????ХЗ??
Дополнение от автора
???