Зрада чоловіка
Добрий день,я з чоловіком живу 1,5роки разом.і ось недавно знайшла переписку інтимного характеру.Ми з ним посварились я пішла до подруги а він до сестри.прийшов вночі п'яний,пояснював що це просто подруга і він знею неспав просто вона трохи пошла.Я невірю .Він часто переписувалась з дівчатами і завжди говорив що останній раз пробаченя просив,лише мене любить,хоче зберегти сімю,в нас дитинка маленька два місяці.я навіть зхудла за ці два місяці ,стала такоюж як і до вагітності.Я давно начала підозрювати що щось не так тому що він став до мене холодний,не хотів спілкуватись ніби часу нема за те з нею мав час і говорити і переписуватись.він військовий тому буває дома лише два дні ,а так живе на роботі.я вже говорила йому що треба ростатись якщо йому зімною нецікаво і йому цікавіше з іншими.Бо нема сил знову і знову пробачати я йому просто невірю вже.Так хотіла сім'ю і хочу її зберегти але не такою ціною щоб закривати на все очі.яж теж людина і хочу бути коханою і бажаною.Він у мене перший як чоловік в усіх розумінням.просто хочеться вірності і незнаю як правильно зробити.Деколи вже нема сил пробачати.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Вітаю вас!
Дуже співчуваю Вам з приводу зради чоловіка, тим більш у той час, коли ви залежні від нього через маленьку дитину. Однак у Вашому оповіданні я не бачу питання. Якщо ви чітко його сформулюєте, буде простіше відповісти.
Дополнение от автора
Я хочу зберегти сім'ю .Тому думаю може в мені проблема можені потрібно мінятись.Адже я думаю якщо жінка в усьому задовольняє то тоді не зраджують.Але боюсь що якщо я дам йому свободу так він навіть приховувати небуде що в нього хтось там є.Чи може все таки нетерпіти
психолог онлайн
Я розумію Ваше бажання зберегти сім`ю і контролювати ситуацію. Однак доки ви будете вважати, що несете повну відповідальність за відносини у родині, чоловік буде вести себе, як безвідповідальна мала дитина, яка тільки слідує своїм бажанням. Розумію, що це може бути спочатку складно уявити, однак у будь-яких відносинах відповідальність несуть обидві строни, кожна на свої 100 відсотків, а не тільки жінка одна-єдина за все.
З поведінки вашого чоловіка випливає, що він не дуже цінує відносини з Вами. Подумайте, чи потрібна Вам поряд людина, яка нехтує Вашими потребами, та не цінує час проведений з Вами та Вашою спільною дитиною? Це питання вам на роздум.
Якщо ви надалі будете вагатися або будете потребувати підтримки, я раджу Вам звернутися за консультацією до психолога (вживу або по скайпу), там ви зможете більш детально обсудити ситуацію.
Бажаю Вам успіху!