Как наладить отношения с парнем
Доброго дня. Мені 19 років. Зустрічаюся з хлопцем 2 місяці, при цьому проживаємо в різних містах. Склалися так обставини, що я попала в лікарню. А можливості повідомити хлопця про це не було. На зв'язок не виходили 2 тижні. Після лікарні, при розмові з хлопцем, він просто сказав, що втратив довіру до мене, що це все просто "відмазки", що сказати можна було. Тепер він просто і говорити і бачити не хоче мене. Але мови про те, що от потрібно розійтися не було. Хоча я бачу як холодно він почав відноситися до мене. Що робити в такій ситуації, як зберегти стосунки?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Роксана Олеговна Баширова
Богдана, Ви були у лікарні, чому Ви маєте ще й виправдовуватися за це?
Якщо хлопець через такі речі «втрачає довіру», то як Ви бачите собі майбутнє в цих стосунках, постійно догоджати та виправдовуватись?
Можливо, в цьому питанні є якісь «підводні камені», наприклад щось, за що Ви відчуваєте себе винною, бо в сучасних умовах вийти на зв'язок є купа можливостей, але Ви ними не скористалися, можливо, справа в чомусь іншому?
Дополнение от автора
Доброго вечора Наталіє. Спочатку була тиждень в реанімації, мови про телефон навіть не було, я була не в змозі повідомити. В лікарню попала дуже раптово, тому телефон і дома залишила навіть. На жаль номера хлопця у батьків не було, щоб йому сказати. Єдина можливість яку я втратила, це сказати батькам, щоб принесли мій телефон з доми, щоб я сама могла поговорити.
психолог онлайн
Роксана Олеговна Баширова
То хіба ж тут є за що виправдовуватися? Хіба Ви маєте «відновлювати довіру», яку він «втратив», умовляти його, щоб він став розмовляти?
В такому випадку людині можна сказати щось на кшталт «я пояснила, що трапилося, як склалися обставини, але якщо ти не віриш, то я більше нічого зробити не можу».
Якщо Ви важливі для хлопця, він знайде спосіб відновити спілкування.
А якщо цей випадок виявить, що це людина, яку постійно треба втішати, (навіть з реанімації), то можливо краще дізнатися таке зараз, ніж потім роками «відновлювати довіру» через безпідставні звинувачення.
психолог онлайн
Богдана, Ваш хлопець накрутив себе і заняв дитячу позицію ображатись. Ви були не на морі і тому виправдовуватись не бачу сенса. Мене як психолога злить поведінка Вашого хлопця. Замість прояву уваги і турботи з приводу Вашого самопочуття, він проясняє стосунки. А він шукав Вас 2 тижні? В цій ситуації він більше думає про себе, ніж про Вас. І хоче щоб і Ви думали про нього більше. Це нездоровий егоїзм. А може він шукає приводу завершити стосунки? Запитайте його про це.
А ви тепер можете йому довіряти? Яке у Вас тепер відношення до Вашого хлопця?
Дополнение от автора
Доброго вечору, Алло. За два тижні, поки от телефон був дома, він дзвонив 2 рази. і от на підставі того, що ніхто не брав трубки, він каже що, я просто з ним граюся. Що от я повинна була йому повідомити, хоч я багато разів казала що не мала можливості. Я йому довіряю, але все частіше в мене з'являється думка, що ж це за відносини такі, коли хлопець потребує доказів, що от я справді була в лікарні, просто не вірить моїм словам
психолог онлайн
Якщо Ви дорогі і близькі йому, то він не захоче Вас втрачати і принаймні буде готовий вислухати. А його поведінка сіє сумніви з приводу серйозності його почуттів. Тому не бачу доцільним витрачати марно енергію, щоб доводити щось, чого нема доводити...
Можливо саме ця ситуація показала Вам його з тієї сторони, якої Ви не знали...