Хочу все і одразу..
Добрий день.Я пишу на українській мові,бо не дуже усі писати на російській мові.Надіюсь ви мене зрозумієте і прочитаєте.Так ось.Я поступив на юридичний факультет,але не знаю чи це моє.У мене є дуже багато захоплень!Я люблю кухню,люблю готувати щось.Колись навіть мріяв побудувати невеличка кафе або ще щось.Ще я люблю дуже космос..Цікавлюся сучасними відкритими вчених.Я навітнавіть планую створити канал на You Tube де буду,щось знімати про космос,тощо.Різні типи.Ще я дуже люблю займатися створенням комп'ютерних Ігор!У мене є друг йому 29 років.6 років тому він приїхав до мене на репетитерство.Де вчив мене англійську мову.Потім він мене навчив у школі,а потім виявилось,що він і мвй брат)Він займається створенням комп'ютерних ігор і в майбутньому планує навіть створити невеличка компанію!Це мені сподобалось і я сам почав створювати ігри!Мені дуже багато ще чого подобається,але я незнаю,як це поєднати у моє життя це все.А ще на додачу я вчуся на юридичному факультеті.Незнаю чи це плюс чи мінус (((Мене більшості знають,як юрис а не,як кухар,програміст,тощо.Я не знаю,що мені робити???????!!!!!!Це так важко.Я так часто про це думаю,що не помічає,як час швидко проходить!!І дуже швидко болить голова!!Що мені робити???
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Здравствуйте! Так бывает, когда человек проживает не только свою жизнь, но и "транслирует" энергии тех членов рода, которых нет. Например, братьев и сестер которые должны были родиться. Или каких-то членов рода, которые были забыты семьей. Это можно исследовать на расстановках. Есть такой метод. Навскидку, Вы проживаете жизнь за пятерых: юрист, повар, создатель игр, лингвист, космонавт:) Разберитесь, что из этого "не Ваше": для кого, вместо кого Вы что-то делаете со своей жизнью, и найдете свое место в мире и свой род занятий.
Дополнение от автора
Дякую. Але,що як я не зможу дещо кинути?Невже це все моє??Невже це все не можна об'єднати?? Розумієте я ще добре не сформирувався.Недавно я дивився кіно.І мене зацікавила професія оператор!Брати участь у зйомках фільм!Мені багато чого подобається!Одним словом я незнаю що робити...Я хочу все і незнаю,що.Недавно я зустрівся ще з однією проблемою.Як я вже казав я хочу створити канал на You Tube,а точніше 2 канали.Один науково фантастичний,а другий просто знімати комп'ютерні ігри і викладати ці відео на You Tube.На You Tube я люблю спілкуватися з людьми..Про ігри,про різні наукові теми.Проводити голосування різні..Але я незнаю чи мені пасує таким займатися,коли я вчуся на юридичному факультеті.А ще напевне не всі мене зрозуміють.Я думаю,що людина має рухатись в багатьох напрямках.Вот наприклад у нас в коледжі є одна викладача правознавства.Вона помішена на праві. Говорить,що ви юрист,що ви майбутні юристи,що вам потрібно знати право.І нічим не цікавитися іншим крім права.Мене це так бісить..На мою думку людина має багато чим займатися.Нетільки правом (((((
Я дуже люблю природу.Вона мене вдохновляє.Я навіть пробував складати казки різні про природу,тощо.Я навіть не представляє свою роботу за паперами,коли на дворі свіже повітря і така спокійна обстановка.Я навіть думав йти на заочно через деякий час на іншу професію! Думав на кухар а.Мама погодилась,а Тато ні.Але Мама сказала,якщо я хочу йти на кухар вчитись,то мені спочатку ще треба здобути вищу освіту на юриста, а потім вже на кухара.Але я не дуже хочу вищу освіту юриста.Мама просто каже що пішло бага грошей на навчання,то після навчання потрібно йти вище вчитись.Бо якщо я не піду,то виходить,що дурнрдурнр пішли гроші!!!Це все так сложно ((((
Дополнение от автора
????????
психолог онлайн
Psix24, здравствуйте! Ничего нового я Вам порекомендовать не могу. Найдите в своем городе группу по расстановкам и закажите свою расстановку. Сами Вы во всем этом не разберетесь.
Дополнение от автора
Ви на то є психолог,щоб мені допомогти (((
психолог онлайн
Да, я психолог. Т.е. профессиональный помощник, который оказывает платные услуги. Я продаю свое время и квалификацию за деньги. Вы можете записаться ко мне на консультацию или приехать на группу. Но я не Ваша мама и не должна Вас спасать или помогать Вам просто потому. что Вы этого хотите. Я Вас уважаю как мужчину, уважаю Вашу судьбу. И уверена в том, что Вы найдете правильное решение.
Дополнение от автора
Спасиба)))