Як зрозуміти мотиви поведінки і виправити її
Добрий вечір!
Ситуація наступна: вже з двома хлопцями псуються стосунки після пропозиції. Спочатку все ідеально, а потім - суцільні сварки. Найгірше те, що я розумію, що це через мене. Не можу зрозуміти в який момент, але в мене з'являються високі вимоги до другої половинки і я просто починаю до всього прискіпуватись. На жаль розумію це все тільки після чергової сварки. Розумію, що це занадто і я сама не терпіла би такого, але проходить час і я знову за своє: а чого не так? нащо ти так робиш? по-моєму буде краще і т.д. В такі моменти ніби себе не контролюю. Дуже люблю хлопця, Усвідомлюю, що потрібно негайно цього позбуватися, але не знаю, з чого почати. У відчаї виникає бажання закритися і взагалі не спілкуватися з людьми.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Анна Сергеевна Афиногенова
Алла Владимировна Дашко
Добрій вечір, Наталко.
Читаючи вашого дописа, з'являються сум та майже відчай.
Про яку пропозицію ви пишете, після котрої псуються стосунки?
Пишете, що це стає через вас. Але стосунки це справа обох людей, й відповідальність за їх долю рівна в обох -- "Не перетягуйте на себе ковдру".
Ви для чогось влаштовуєте своїм хлопцят "перевірки", якої вони не проходять. А може, таким чином, ви наперед розриваєте стосунки, аби не зустрітись з болем якщо їх розірве хлопець.
Не поспішайте чогось позбутись, воно може виявитись дуже цінним.
Ви досить добре розумієте себе й свої почуття, шукайте слова, щоби передати це "другій половинці". Чоловіки краще розуміють слова ніж емоційність.
Успіхів вам.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь!
"Після пропозиції"- малося на увазі освідчення і пропозиціі вийти заміж.
психолог онлайн
Андрей Алексеевич Задерей
Добрий день, Наталко! "Бути чиєюсь дівчиною" та "бути дружиною" - це різні психічні статуси. Вочевидь, щось Вас лякає в статусі "дружини". Які асоціації у Вас є щодо цього? Що для Вас означає "бути дружиною"? Досить часто буває, що досвід мами в цьому питанні виглядає для доньки таким лякаючим, що донька вирішує для себе, що не опиниться у подібному становищі.
психолог онлайн
Доброго дня!
В мене зародилося 2 припущення...
1. Статус нареченої для Вас скоріш носить характер вже певної сили, влади і можливо Ви не усвідомлюєте цього. Коли жінка вимагає чогось, а не просить, то чоловікам складно витримати такий напор. Можливо саме так відбувається у Вас. А Ви в свою чергу підсвідомо хочете кращого для обох Вас, але форма прояву не підходить для цього.
2. Ви боїтесь подружнього життя і саботує це сварками... Ви ж не знаєте як буде далі і можливо кращий захист - нападіння...
Я рекомендую Вам розібратись з собою за допомогою психолога. Ви перебуваєте в певній напрузі, яку можна розрядити в контакті зі спеціалістом.
психолог онлайн
Доброго дня. Погоджуюсь із колегою стосовно відповідальності у стосунках: коли у стосунках двоє, то й відповідають обоє, кожен за себе, свої дії, свій вклад в цих стосунках. Я б звернула Вашу увагу на вимоги до себе – на скільки Ви ставите високі вимоги до самої себе? Занадто критикуєте себе від чого зявляється співчуття, хочеться підтримати Вас. Контролювати свої емоції людині стає складно, якщо їх довго стримувати. Спробуйте усвідомлювати , які саме почуття ви намагаєтесь котролювати й з чим вони повязані.