Боязнь вищої освіти...
Добрий вечір.Шановні психологи.У мене до вас є одне важливе запитання...Допоможіть бутьласка..Я зараз навчаюся у коледжі.І у мене є 2 вибори після закінчення коледжу.1.Це получити диплом і все.2.Це получити диплом і поступити вище.Тобто здобути вищу освіту....Але у мене чомусь боязнь вищої освіти.Чесно кажучи я боюся здобувати вищу освіту.Тому,що боюся що вища освіта може мене змінити.(((Знаєте як,то люди строять з себе крутих і пихатих,бо вони мають вищу освіту.Але я не такий я добрий,спокійний.Якщо чесно,то я опше відношуся погано до багатих людей...А точніше я їх недолюбляю..Підкажіть що робити?????Я боюся що вища освіта змінить мене на такого,як вони.Зробить мене занадто ділового.....А хоча я дуже простий.Люблю кулінарію,люблю розважалися на Ютуб,люблю сад,рибалки,тощо..А навчаюся я на юридичному факультеті...Я навіть колись планував в майбутньому построїти ресторан.Мені це дуже подобається.Але я і цього трошки злякався,тому що це мене зробить трошки вищем..Одним словом я незнаю,що зі мною.Боюсь я вищої освіти і все ((((
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня, скажіть будь ласка, всі Ваші друзі і знайомі, що мають вищу освіту такі пихаті і зверхні, як Ви описали? Як Ви думаєте, якщо Ви не захочете змінюватися в гіршу сторону, то освіта Вас зможе змінити?
психолог онлайн
Людина з вищою освітою може відчувати гордість за себе, але в першу чергу за те, що подолала труднощі, що змогла те, що здавалося складним. Тобто, порівнюючи себе з самим же собою.
Але це не привід порівнювати себе з іншими, бо в кожного свій шлях, свої здібності. Наприклад, людина з вищою освітою може розбиратися в юридичних тонкощах, але нічого не зможе зробити з поламаним авто.
Коли у Вас буде вища освіта, Ви матимете більше знань для досягнення своєї мети, або для того, щоб бути, наприклад, юристом.
А бути Вам «пихатим» чи ні – Ви обиратимете самі. Як обираєте зараз бути добрим, спокійним (адже хтось може сказати, що «підлітковий вік міняє людину, всі підлітки знервовані та роздратовані») .
Дополнение от автора
Ну не всі,але є і такі!!Навіть якщо я незахочу змінюватися в гіршу сторону,то я думаю,що освіта мене змінить...