Як допомогти моїй дівчині?
Добрий день! Я маю дівчину, ми зустрічаємось вже більше року. Нещодавно я дізнався, що вона сама себе позбавила цноти. Я звісно був в шоці, але це не змінило мого ставлення до неї, я її сильно люблю. Я хочу їй допомогти, адже через свою минулу помилку вона сильно побивається, страждає. Що я можу зробити для неї, як мені діяти, щоб хоть якось допомогти їй? Підкажіть будь ласка! Прошу!
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня, Вентель. Дуже цінно, що ви хвилюєтесь за свою дівчину й готові їй допомогти. Якщо вона так сильно страждає і побивається, їй потрібна допомога психолога. Він допоможе їй прожити важкий емоційний стан, зрозуміти причини й прийняти досвід минулого. Без цього у неї можуть виникати труднощі у подальших стосунках. Як можете ви допомогти їй? Просто бути поруч, співчувати. Нажаль, ніхто з нас не може пережити за іншого його емоцій і почуттів. Не може врятувати іншого, якщо той не хоче. Поговоріть відверто зі своєю дівчиною, розкажіть їй про ваші почуття і готовність її підтримати.Запропонуйте їй звернутися до психолога.
психолог онлайн
Добрий вечір,Вентель. Наскільки я правильно зрозуміла, то ваша дівчина переживає втрату. Співчуття й прийняття найкраще, що ви можете їй дати. Слухати, жаліти, співчувати. З вашого листа, я зрозуміла, що вам шкода, що вона переживає такі болісні моменти, ви можете їй про це говорити. Чим більше людина ділиться своїм сумом- тим меньше він стає.
психолог онлайн
Не дуже зрозуміло, через що так вже «побиватись і страждати», адже кожна людина має право робити зі своїм тілом те, що хоче. Якщо вона мала таке бажання (можливо, і через «помилкові», як їй зараз здається, переконання), то вона так і зробила. Це її минуле. Навіть, якщо б це зробила не вона сама, а її колишній хлопець – це її життя, і її вибір, вона має право на своє минуле, і нікому нічого не винна.
Ви не можете дати їй більше, ніж просте прийняття її такою, як вона є, з її минулим, з тим, що вона вважає своїми помилками, або з тим, чим вона пишається.
Ви не можете вирішити її проблему за неї, але можете порадити їй поспілкуватися з психологом, якщо вона вважає це за потрібне.
Особисто Вам важливо не занурюватись так вже глибоко, адже Ви не вважаєте це чимось, що може вплинути на ставлення до неї.