Чого люди думають про смерть? Чому я уявляю свої похорони і що за мною ніхто не плаче!! Чому я не
Це нормаль що підліток уявляє свою смерть?
І не один раз, а декілька і порізному.
Чому дехто боїться смерті , а я ні.
Я ставлюся до цього нормально всі помруть...
Я не розумію навіщо траур за людиною
Її не повернеш і їй лекше не чтане...
Вопрос от: ; Возраст: 16
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Наталья Владимировна Арцыбашева
Будь-хто може замислитися про смерть, адже це питання важливе. І підліток тут не виключення.
Чи є в твоєму оточенні люди, з якими можна про це говорити? Які зрозуміють? Адже це важлива тема, особливо, коли вона навіяна якимись власними почуттями, або подіями з власного життя.
Коли уявляєш, що «за мною ніхто не плаче» - скоріш за все, так проявляється потреба бути важливим, щоб любили, щоб хотіли бути з тобою, щоб «плакали» - співчували твоїм бідам.
Чи відчуваєш ти, що є люди, які тебе розуміють, які люблять тебе і для яких твоє життя важливе (родичі, близькі, друзі…)?
Чому траур – так, людину вже не повернеш, але інші не готові до життя без неї, їм важко, можливо навіть траур ніби наближає їх до людини, яку вони втратили…