Залежність
Доброго дня!!Мій чоловік уже декілька років робить ставка в Інтернеті на спорт. Декілька раз йому вдавалося дещо виграти, але в більшості це куча програмних коштів..Я вже і просила і свариласЯ, але ніяк не лишиться того..Він каже що просто хоче виграти хоч те що програв, але це неможливо, тільки навпаки..Що робити, як допомогти йому? Щоб зберегти сім'ю.бо я вже просто перетворилася в істеричко, яка надоїла нотаціями, він не задумується над моїми словами, а тільки нервується
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Я йому кажу роби вибір або ставки або сім'я??.. на що він каже звичайно сім'я, а на другий день знову ставки!!! Він жалієт ся що мов я його дружина і повинна підтримувати його.Так я згідна, але тільки не в цій ситуації...Він за кордоном працює і половину зароблених коштів ідуть на ставки.. Він каже що я постійно сварюся про гроші, хоча сам майже кожного дня просить мене щоб я закинула гроші на ставки... Ми то не говоримо про 2-3 дні..То так перекидається фразами..Я розумію що гроші не головне, але без них тепер тоже тяжко, у нас щей мала дитина..!! Через ці сварки я відчуваю як він віддаляється від мене! А я дуже цього не хочу

психолог онлайн
Ваш муж болеет игроманией.Нужна работа с психотерапевтом! Ваша задача не ссориться, и не впадать в агрессию, а проявить твердость в разговоре и приготовиться к худшему.Вы можете и разойтись........Все же нужно приготовившись к худшему,ВЕРИТЬ В ЛУЧШЕЕ....И БОРОТЬСЯ.Ваша твердость и одновременно искренний разговор с мужем, без упреков, а освещая реально ситуацию, может подтолкнуть мужа к выбору.И если он "созреет" и осознает, что ему нужна помощь, то следует обратиться к психотерапевту!.Если получится НУЖНЫЙ разговор, то дело исправимо..........Но В вашей ситуации нужно быть очень мудрой, твердой, следить за языком и не поддаваться эмоциям,ПОМНЯ ТО, что ваш муж болен игроманией и временами он как "наркоман", не принадлежит сам себе!Это жизнь и она проверяет вас на прочность!!Мудрости вам и выдержки!