Трохи боюсь людей......Майже не маю друзів...
Давно замічаю, що я майже ні з ким не дружу...Наприклад, в мене в класі я дружу з декількома хлопцями, і дівчиною..Але я задумуюсь, що я б хотіла дружити з іншими дівчатами(крутішими і т.д), але в мене не виходить це зробити...Я відрізняюсь від них, розумію, що можу взагалі сама залишитись..А це вже 10 клас і часу не так багато для того, щоб все змінити...Як почати любити всіх і бути дружньою???Ще коли я була молодша(років 12), сталась така ситуація, що до мене приставав дорослий чоловік , я втекла, після цього я тримаюсь трохи осторонь від всіх...Я трохи боюсь людей, тому часто просто мовчу, або роблю вигляд, що мені весело і посміхаюсь..Думаю, що це могло повпливати на відношення з людьми...Підскажіть, що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Добрый вечер. Ваша сложность в общении является следствием психологической травмы, полученной в 12 лет, чтобы изменить ситуацию, вам нужно обратиться за помощью к психологу. Скажите, пожалуйста, знает ли кто-нибудь из родных или близких о том что с Вами случилось?
консультация психолога
Доброго дня, Жасмін.
Ви описали ситуація, що в 12 років Вас налякав дорослий чоловік. Чи розповідали Ви цю ситуацію батькам, чи дорослим людям, які б могли Вас підтримати, вислухати, заспокоїти? Чи є в Вашому оточенні доросла людина, яка може Вас підтримати? Пробуйте рухатися маленькими кроками: обговоріть зі знайомими (однокласниками) цікавий фільм, чи книгу. Попросіть батьків записати Вас на тренінги для підлітків. Чи дозволяєте Ви проявляти собі свої емоції: бути веселою, співати вголос, зробити гарну зачіску. Подумайте чим Ви можете підкреслити свою особливість? Зробіть для себе свій список , якою Ви хочете бути, як хочете себе почувати. З повагою, Алина Постіл.