Як залишатись цікавою для чоловіка
Доброго дня! Мій хлопець зробив мені пропозицію і тепер ми будемо жити разом і готуватись до весілля. Я завжди спостерігала за ним, та й сам він також мені говорив неодноразово, що любить, коли дівчат треба добиватись, коли не все зовсім легко. Я завжди намагалась бути для нього загадкою, деколи тримати його трохи на відстані. Як залишатись цікавою для нього і надалі, зараз, коли ми заручені, коли ми будемо жити разом, одружимось? Я боюсь, що він буде відчувати, що я його назавжди і йому не буде зі мною цікаво, як раніше..
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Будк вдячна за ваші поради!

психолог онлайн
Доброго дня! Ви переповнені тривогою з приводу майбутнього.
Вам потрібно бути собою і подобатись собі. А що саме Ви хочете від подружнього життя? Чому питання стосуються комфорту Вашого чоловіка? В парі і Ви отримуєте і Ви даєте... Має бути баланс, а не гра в одні ворота)
Бажаю Вам гармонійних стосунків!)
психолог онлайн
Доброго дня, Kristi!
Психологи знають, чоловіки по своїй природі полігамні. Звісно, що це не означає, що всі чоловіки зраджують своїм жінкам, а деякі навіть і не дивляться на інших. Але природа зробила своє - чоловіки люблять різноманітність.
Враховуючи ці особливості чоловічої натури можна цим скористатися для зміцнення привабливості жінки та "залишатись цікавою для нього".
Мова йде про імідж, а точніше його зміну. Тобто з психологічної точкі зору жінка час від часу повинна змінювати свій імідж (про імідж окрема пісня, головне потрібно знати, що імідж є внутрішній і зовнішній). Постає питання: "Як часто потрібно жінці змінювати імідж, щоб бути привабливою для чоловіка?" З давніх давен, мудрі горорили (а до цього помітили) - щоб бути привабливою для чоловіка, потрібно хоч би раз на місяць змінювати імідж. Потрібно зробити відступ і сказати, що зараз Ви будете привабливою і без цього. Але згодом, якщо хочете залишатися привабливою - втілюйте поради мудреців у життя. Щасти.
психолог онлайн
Алла Владимировна Дашко
Христино, у сімейній парі дещо інші завдання, ніж у пари, яка зустрічається. Основне завдання - це народження і виховання дітей. І у чоловіка, відповідно, теж з"являються нові завдання. Вершину він вже "підкорив", і йому це нецікаво, тому йому буде цікавим інше - як разом тепер "облаштувати" цю "вершину", щоб там було комфортно і змістовно. Вас чекають дві нові ідентичності - материнська і подружня. А це - про здатність бути поряд, турбуватися, підтримувати, бути витривалим і багато (!) працювати. У чоловіка ж - аналогічно, з поправками на стать і роль. Тож бажаю Вам стати доброю матір"ю та потішити цим чоловіка. І, мабуть, доведеться забути про свої прийоми "тримати мужчину на дистанції". Сім"я - це те місце, де цінується контакт і довіра.