Застукала чоловіка за переглядом гей сайтів , як бути ?
Ми з чоловіком одружені більше року вже є дитина . Жили добре , хоча останнім часом він якийсь дивний . А на днях я він заснув з телефоном я взяла щоб вимкнути інтернет і побачила що відкрито сторінку геїв. Виявилось що в нього був акаунт в одній з соц. мереж для перегляду таких сторінок. Запитала прямо . Відповів що то від стресу що нікого він там не шукав ні з ким не листувався просто заклинило. Обіцяє більше не робити так. Акаунт видалив. Я не вірю думаю йому подобаються чоловіки А він боїться зізнатися можливо навіть собі. Думаю про розлучення . Він просить не йти божиться що не ней. Як бути?
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго дня. Спробуйте поговорити зі своїм чоловіком відверто, при бажанні почути свого партнера, тому що діалог може бути не легким. Й питання, які можуть допомогти Вам зрозуміти себе краще та як бути: Коли саме Ви помітили його «дивний» стан? Як відреагували на зміни?Запитували чоловіка одразу, що з ним, що сталось? Що відбувалось у вашій сім'ї, у ваших стосунках, як була облаштована близкість з чоловіком до цієї ситуації? Як ділитесь своїми почуттями, емоціями, переживаннями? Ви перестали вірити своєму чоловікові лише після того, як «застукали»? Про розлучення Ви почали думати тільки зараз?
Дополнение от автора
Я викликала його на відверту розмову і у відповідь почула що це була просто дурість. Типу це від стресу (в нього зараз проблеми з роботою) Він говорить що це не серйозно і на чоловіків його не тягне, але ж щось він там шукав. Каже що він там був тільки півтора тижня . На рахунок близькості і інтиму проблем в нас ніколи не було. Він весь цей час виявляв ініціативу . Зміни відбулись на рівні емоцій . Таке враження що потяг був тільки сексуальний а не на рівні почуттів . Мені здається він збуджувався від чоловіків в мною задовольняв потреби. Він заперечує