Как вернуть жену
Допоможіть будь-ласка, мені 26 років в шлюбі ми провели зі своєю дружиною 5 років. дружина пішла від мене без всяких пояснень, намагаючись з нею говорити задавав багато запитань наприклад: чи хочеш ти далі зі мною бути? Чи кохає вона мене ще? Чи в неї нікого немає, чому вона стала така холодна? Чому вона мене уникає? Чому проводить багато часу з чоловіком який раніше її дратував, а тепер обговорює з ним наші сімейні проблеми, а не зі мною? , Та багато інших запитань на що я чув тільки : я в собі не розібралась і мені потрібен час. Це почалось 3 місяці назад. Я намагався, якось виправити ситуацію, робив все що було в моїх силах, але вона навіть не намагалась, і в результаті просто пішла від мене без всяких пояснень, і не хоче зі мною контактувати взагалі ніяк. Що я можу зробити щоб її повернути? Я просто в розпачі, немає бажання ні на що, повна апатія і депресія, я просто жити не можу без цієї людини.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Андрей, безусловно, уход жены для любого мужчины будет переживаться как потеря чего-то важного, но! у меня создалось впечатление, что для Вас это нечто бОльшее, чем просто уход жены - видимо в Вашей жизни происходили ещё бОльшие потери и этот уход что-то такое Вам напомнил...потому так остро переживаете.
Хорошо бы проработать это с психологом, но не по переписке.
Еще, запоздалая рекомендация: в подобных ситуациях НЕЖЕЛАТЕЛЬНО:
- любым способом удерживать уходящего;
- уговаривать и переубеждать, что-то доказывать;
- задавать много вопросов, выяснять причины, мотивы, докапываться.
Обычно, подобное поведение только усугубляет ситуацию и настраивает уходящего против нас.
Дополнение от автора
Нікого з близьких я більше не втрачав, мої батьки живуть разом в щасливому шлюбі, до мене відносяться дуже добре, допомагають у всьому, Це єдина втрата в мому життя я люблю її до без тями, це сама найрідніша людина в мому житті. Мені почали снитись кошмари, при тоиу я ніколи на них не звиртав уваги, і через пів години як прокинусь вже нічого не пам'ятаю, а тут прокидаюсь 5 разів на ніч в холодному поту, тому що сниться як мене полишають і навіть через добу пам'ятаю абсолютно все навіть самі маленькі дрібниці що на ній було і як вона при цьому на мене дивилась. В принципя я здорова людтна, але переживаю на стільки що пульс менше 130 не падає, навіть якщо просто лижу на ліжку. Може якось можна полекшити мій стан? Якось відійти від цього стану? Лдним словом забутись.
психолог онлайн
Это называется эмоциональная зависимость, которая имеет причины, их я частично описал выше.
Ваше дополнение ещё более утвердило меня в сделанном предположении. Налицо панический страх потери суперважной для Вас фигуры - возможно, страх одиночества. Точнее можно определить лишь на очной психотерапии. А определив причины - сможем работать с состоянием. Облегчить можно, но не по переписке же!? Когда человечество научиться проводить подобное по интернету - это станет новым витком эволюции.
психолог онлайн
Добрий день
Чи можливо змусити іншу людину щось робити лише власними зусиллями? А на що в даній ситуації Ви справді можете вплинути? Вірогідно, на свій емоційний стан та ставлення до цієї проблеми. То можливо варто зосередитися на тому, що дійсно можна змінити самостійно?
Дополнение от автора
Мій емоційний стан такий тому що я розумію що я зробив щось не так, тільки я не можу зрозуміти що саме, я не маю відповіді на запитання, я моїх очах немає причин настільки серйозних на стільки що можна в мене витирти ноги як в килимок, при тому що жодного разу не булу зради з мого боку, я не пиячу, можливо приділяв трішки мало уваги своїй дружині, але аона це могла просто обговорити це зімною, а не полишати мене як щось не потрібне.
психолог онлайн
Але чи можуть бути інші причини для її уходу, окрім вашої поведінки? И чи зможете Ви, без її бажання спілкуватися, повернути її?