Як зрозуміти кохаю я хлопця чи це просто прив‛язаність
Зустрічаюсь з хлопцем майже рік. Але відносини у нас на відстані. Ми кожного дня спілкуємось по телефону, а бачимось раз на місяць, бо у кожного з нас навчання. Та стосунки у нас дуже складні. Ми постійно сваримось через дрібниці, з його сторони багато заборон, його все не влаштовує. Я старалась змінюватись, піддаватись, робити так, як хоче він, але ситуація від цього не покращилась. Чим далі, тим менше в мене залишається терпіння. Я думала, можливо проблема в відстані, але навіть коли ми разом, все одно сваримось. Та попри це, я відчуваю що мені з ним спокійно, добре, я обожнюю його, я дуже скучаю за ним. Я знаю що і він мене любить, я бачу це, як він старається для стосунків. Але останнім часом мені це все набридло. Я не хочу цих відносин, не хочу сварок, постійних вказівок і наказів як мені поступити і що зробити, хочу сама приймати рішення і відповідати за них. З ним такого не буде, потрібно все вирішувати з ним, будь які дрібницю. Я хочу свободи, але і водночас хочу бути з ним. Коли ми не спілкуємось, я скучаю, але щаслива нарешті що нема сварок і я звільнена від упрьоків. Коли ми розходились не на довго, він всіма способами повертав мене, казав що не зможе без мене. Я розумію що заплуталась. Я не знаю чи варто продовжувати стосунки чи краще розірвати їх і жити далі. Я б залишилась з ним, але мені здається я це зроблю через жалість до нього, бо я бачу як йому погано без мене. Я не впевнена чи залишились якісь почуття до нього чи це просто звичка. Допоможіть, будь ласка, як зрозуміти чи люблю я його, чи потрібні мені самій ці стосунки.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий день Лєна!
По Вашому листі виходить, що це більше схоже на любовну залежність, чим на кохання. Ваш партнер пробує все контролювати і тим самим позбавляє Вас волі і свободи вибору. На такому примусі далеко не можна зайти в стосунках, адже Ви вільна людина і маєте свободу волі. Мабуть Ваш хлопець таку модель поведінки виніс зі своєї сім,ї, де один із батьків був таким контролером. Тепер цю модель Він переніс на Ваші стосунки. Поговоріть з ним про це і дайте йому зрозуміти чітко і ясно яка модель стосунків Вас влаштовує. Не бійтесь утверджувати своє я і проявляти характер. Ви в любому випадку знайдете іншого хлопця, але де гарантія, що привичка догоджати і підкорятися наперекір собі не проявиться в інших стосунках? Зараз Ви маєте чудову нагоду не розриваючи стосунків, вчитися проявляти свій характер.
Рекомендую Вам прочитати книгу Е. Фромм "Мистецтво любити".
З повагою, Резнік Галина!