Як бути дальше,я люблю його
Добрий день! Скажіть будь ласка ,що робити якщо мама проти твого хлопця,хоча вже більше чим рік я зустрічаюся з ним,він подобався їй,а зараз говорить,що ніколи не подобався і говорить що не хоче його бачити,щоб він більше не приїжджав?Що робити скажіть будь ласка?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Здравствуйте! Тут важливо зрозуміти, що саме трапилось. Ваша мама бачила його 1-2-3 рази? На скільки у Вас із мамою тісні стосунки? У відносинах пари бувають різні моменти: і приємні, і ті, над якими ще треба попрацювати... Чи розповідаєте Ви мамі про ці моменти?
психолог онлайн
Найголовніше це відповісти чесно собі на питання чого я насправді хочу?
Отже, якщо ви хочете й надалі зустрічатися то маєте відстоювати свій вибір, а якщо ні - то визнати це . Звісно мама є важливою людиною у житті кожної людини, але це ваше життя і вам обирати з ким зустрічатися, а з ким ні. Одним з важливих навиків дорослого життя це вміння відстоювати свої інтереси, звісно це не дається легко, і найближчі люди, в тому числі батьки не завжди будуть вас розуміти, однак якщо Ви хочете подорослішати і бути самостійною людиною то доведеться вчитися робити вибори і ось ця ситуація вже цього вимагає від вас.
Для того щоб розібратися зі своїми почуттями і прийняти важливе рішення можна звернутися за разовою консультацією або короткотривалою терапією до психотерапевта у вашому місті (або по скайпу якщо вам так зручніше до іногороднього), адже головною метою терапії є саме допомогти людині почути себе і усвідомити свої пріоритети, зустрітися з переживаннями але не залишатися з ними на одинці а мати професійну підтримку. Бажаю вам успіхів у вирішені вашої делікатної ситуації.
психолог онлайн
Добрий день
Спробуйте почати з найпростішого - з'ясуйте в мами причини такого відношення. Можливо, вона помилково трактувала якусь ситуацію або має неправдиві думки, які ви разом зможете проаналізувати, після чого вона змінить свою точку зору.