Хочу бути собою .
Все своє невелике життя я стараюсь бути доброю. І через це я часто згоджуюсь з людьми, майже ніколи не роблю зауважень, бо боюсь образити когось...Недавно мене образили словами, але я нічого не відповіла, а просто змовчала, бо те, що я могла сказати обідило б ту людину...Через свою, так звану, доброту, я часто відмовляюсь від своєї власної думки, підлаштовуюсь під людей...Я стараюсь робити добро, хоч мене і часто зневажають...Це важко, адже я хочу всеодно при будь-яких обставинах бути хорошою і водночас хотілось би , щоб мене і поважали, і щоб я висловлювала свою думку..Я хочу перестати звертати надто велику увагу на думку інших людей...Хочеться бут собою і стати по-справжньому доброю...
Вопрос от: ; Возраст: 16
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Это в общем нормальное поведение для 16-ти летней девушки. Уверенность в себе, отстраивание границ, приходит с опытом или требует специальной работы над собой с психологом. Для начала, задумайтесь вот над чем, почему жизнь любого другого человека важнее Вашей, почему их чувства Вы щадите, а себя предаете?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вы не добрая, вам просто хочется верить в это.
Вы терпите, в надежде, что вас будут любить, но в таких ситуациях вы с каждым днём всё больше теряете себя. Всем угодить невозможно. Всегда в вашей жизни будут люди, у которых вы будете вызывать разные чувства. Вам важно понять, что гармония придет тогда, когда вы будете свободной в своих словах, действиях и чувствах. Тогда, когда внутреннее будет соответствовать вашему внешнему поведению.
Но для вашего возраста такое несоответствие - предел нормы, просто мне грустно, что вы выбираете смирение, вместо проявления своего мнения. Успехов вам!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрый день, вы хорошо написали "так звану доброту". А зачем она нужна в таких ситуациях, когда вас обижают? Похоже, вы живете со страхом того, что если не будете соответствовать чужим ожиданиям, то все от вас отвернутся. Возможно, стоит попробовать новый опыт? Часто люди не просто не отворачиваются, а начинают больше ценить и уважать человека, у которого есть свое мнение. Попробуйте, немного болше начать доверять своим чувствам..
психолог онлайн
Ігор Васильович Федоришин
Частинка Всесвіту, Ви хоч і частинка, але Всесвіту! Тому маєте повне право поважати і цінувати себе не менше ніж інших. Бо і вони частинки, і Ви - частинка. Виходить, рівні. І права теж рівні.
Є сенс для Вас навчитися поважати себе. А іншим оточуючим перестати надавати надмірну цінність.
Звісно, що причини цього в дитинстві - в специфіці Ваших відносин з батьками (були, мабуть, вимушені доводити їм своє право на їхню любов, підлаштовувалися під них тільки для того, щоб вони Вас любили і не відверталися... хоча, насправді, мали повне право на їхню любов навіть за одним тільки фактом свого народження!!! Але нажаль батьки цього не знали й не знають до цього часу...((( ). І доки Ви не пропрацюєте це з психологом на терапії, шансів змінити щось буде замало.
Щасти Вам!
психолог онлайн
Ігор Васильович Федоришин
https://upsihologa.com.ua/citaty/mysl-12
психолог онлайн
Добрый день!
Ваша так называемая доброта на самом деле является попыткой "купить" любовь и уважение к себе. Но парадокс в том, что именно таких людей, которые не отстаивают свою точку зрения, а только угождают другим, не уважают и не любят. Если хотите добиться уважения и признания других людей, вспомните о собственных потребностях и начните их отстаивать. Если самостоятельно этого сделать не получится, то обращайтесь за помощью к психологу. Удачи!
консультация психолога
Добрий день, частинка Всесвіту!
Хочете бути собою і стати по-справжньому доброю? Так будьте собою! Насправді жодних обмежень, чи першкод не має. Хіба Ви самі собі їх надумали. Зрештою поставте перед собою таку ціль – бути собою завжи і всюди. І щоразу, при взаємодії із різними людьми, проявляєте це, при цьому щоразу більше і більше.
УСПІХІВ ВАМ!!!