Як змінитися та стати сміливішою.
Доброго вечора!
Зараз мені 16 років, я переходжу в 11 клас, і весь час в школі в мене не було справжніх друзів.Мене часто ображали, я ніколи не відповідала, тому що думала, що від мене відстануть і більше не будуть обіжати. Я старалась бути до всіх доброю, нікого не ображати. Напевно через це мене дуже просто обідити. Мені не вистачає сміливості, та я й незнаю, як відповісти на образи, чи якісь насмішки в мій бік. Більшість дівчат з мого класу до мене відносяться нормально. А от хлопці-ні.Вони сміються з мене, і т.д. Я не хочу, щоб в мене були такі спогади про школу та однокласників.Я хочу бути зі всіма в добрих, ну хоча б, нормальних, відносинах. Було б добре, якби мене поважали, а не наоборот..Допоможіть будь ласка.Думаю, що мені треба бути більш впевненою та сміливою...Скажіть що ще мені потрібно змінити.І підскажіть як це зробити.Щиро дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Еля, доброго дня!
Ви намагалися бути доброю до всіх - тобто підлаштовувалися, не враховували свої справжні почуття, не прислухалися до себе, намагалися бути "хорошою" дівчинкою. Та навіть таких дівчат можуть не любити. Чому хлопці насміхаються над Вами? Чому не поважають, як думаєте? Як Ви самі до себе відноситесь? Як до Вас ставляться батьки?
Причини Ваших проблем у зниженій самооцінці. Потрібно виявити проблеми, чому так сталося та працювати у цьому напрямі. Зазвичай такі проблеми виникають із-за проблем у батьківсько-дочірніх відносинах, стиля Вашого виховання батьками.
психолог онлайн
Доброго дня, Еля!
Бути добрим для всіх - це ніби бути для всіх, а не для себе. Вам же не подобаються усі в однаковій мірі.
Вам потрібно працювати над самооцінкою, вчитись мати свою позицію, власну думку. Подумайте в чому Ваша особливість, що ви любите і що ні? Не вистачає перчинки в Вашому тексті. В психології це говорить про пригнічену злість, яка допомагає відстоювати себе, бути сміливою, рішучою.
Рекомендую Вам почитати мої публікації: https://upsihologa.com.ua/vas-otvergayut-tam--gde-vy-gestaltist.html
https://upsihologa.com.ua/zdorovaya-doza-zlosti-gestaltist.html