Як переконати чоловіка проводити більше часу з родиною.
Мій чоловік Микола-фермер.Він не бажає працювати все життя на ''ДЯДЮ'',тому вирішив зайнятися фермерством,яке приносить достатній дохід для нормального життя сім'ї і гідної пенсії.Він''працює як віл'',приходить додому о 12 год. ночі і встає о 6 год.І так завжди .Лише в неділю він може відпочити.Я ж цілими днями вдома з дітьми..Я не можу займатися своїм саморозвитком,бо діти,я не маю особистих грошей які б я могла витрачати на те що хочу,а не на те що треба.Я не відчуваю себе особистістю,бо я робот-няня,котра час від часу надає сексуальні послуги чоловікові.Я вже намагалася ходити гуляти сама,залишаючи дітей на нього,мотивуючи це тим що я втомлююсь бути вдома,.Але деж він мене просто так відпустить,він спочатку стріпає нерви тим щоя втікаю від нього,що мені з ним не цікаво,я розплачусь,ми погаркаємось,потім помиримося ,а потім він мене відпустить.І так майже кожну неділю.І скільки б ми не старались домовитися про справедливий розподіл часу на мій відпочинок приходить момент,коли все починається спочатку,так ніби заїзджана пластинка.Я так хочу відчути себе жінкою якій приділяють увагу,і заради якої роблять вчинки,а не просто приносять бабло додому.Я чоловіка з однієї сторони розумію, бо дійсно бачу як він важко працює,але з іншої пропоную виділяти іноді на відпочинок ще суботу,щоб один день він вилежувався,а другий приділяв мені чи сім'ї.Та він не хоче,деж він упустить таку можливість попрацювати.Ми за 8 років шлюбу ніде не відпочивали окрім 1-2 рази в рік на шашликах в лісі,або на весіллі,бо ж треба піти, бо образяться.Я йому кажу:''коли ми вже кудись виберемся,на море чи на дискотеку ,наприклад?''Нащо він мені каже:''Коли я зароблю на це гроші,щоб ні вкого непозичати''Я-То цей момент настане десь в 50 років,коли я вже нічого не схочу а може й не зможу.Він-то так і буде,я нічого не можу більше тобі запропонувати.Все і наша розмова закінчена.Іноді я тільки можу добавити,що так довго я ждати не буду,я хочу жити зараз,а не існувати.В мене іноді виникає бажання втекти з дому десь на тиждень хоча б,щоб всі зрозуміли що втратили і заскучали за мною і більше цінували.Тай взагалі я хочу так багато спробувати в цьому житті ,та діти не дають.Я дуже рано вийшла заміж і чоловік в Але я не жалкую про свій вибір,я дуже люблю свого чоловіка.Проте наш спосіб життя ,а мене перший з ким я будувала серйозні стосунки.особливо мій мене зовсім не задовільняє.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Оксано, доброго дня! Співчуваю Вам. Ви дійсно знаєте чого хочете, але Ваше бажання більше залежить від іншого. В цьому вся засада. Змінити світ важко, а змінити себе набагато легше.
Ваше бажання бути жінкою - це прекрасно! Переключіться з очікувань від чоловіка на себе. Коли Ви останній час щось собі купували, були в перукарні, робили манікюр, читали книжку і робили те, що ви хочете? Ви ніби хочете згоди і одобрення зі сторони чоловіка на всі Ваші жіночі потреби. А ви почніть культивувати їх самотужки, не демонструючи чоловіку свою жіночність, а відчуваючи її у собі.
Ви ж самі собі зраджуєте, коли озвучуєте свої побажання чоловікові і потім миритесь, що він їх не виконує. Його внутрішня правда сильніша і Ви відступаєте. Попробуйте робите те, що Ви хочете, навіть відчуваючи, що йому це не дуже подобається. Ваш чоловік же працює так як хоче і робить те, що вважає за потрібне.
Будьте і Ви трішки незалежною і самодостатньою в своїх проявах.
Рекомендую Вам роботу з психологом!
психолог онлайн
Добрий день Оксано!
Розумію як Вам зараз важко. Ви почуваєтеся наче птаха у клітці, з якої бодай раз на тиждень і то, не дають вилетіти. Співчуваю Вам. Ваш чоловік багато працює і за те йому честь і хвала. Він почуває себе господарем ситуації, бо Він заробляє гроші. Ви теж маєте повне право вимагати в нього заробітню плату, бо ви дійсно багато працюєте. Це та сума, яку ви можете потратити на себе і свій відпочинок. Якщо чоловік не хоче з дітьми сидіти - вимагайте няню і починайти бувати там, де Вам би хотілось сама.
Пояснювати свою позицію потрібно чоловіку впевнено і спокійно, без істерик і сліз, коли Він смачно нагодований, або після сексу.
Чесно кажучи, прочитавши Ваш лист, в мене виникла думка про передачу "Хата на тата", або "Міняю жінку", де дуже ефективно коригуються такі випадки. А чому б і ні?
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Приносити бабло до дому, це теж вчинок, і при тому досить нормальний!Є багато таких, що виносять бабло з дому.)))Так що ваш чоловік нормальний мужчина!
Інша справ, що ви починаєте скучати, а це значить, що шукаєте щось таке, що може дати вам відчуття більшого драйву і повноти!Цього ви не знайдете на "дискотеці" і відпочинку.Вам потрібно знайти для себе справу, яка буде вам цікава і корисна і буде захоплювати вас!Ось в такому випадку, ви і сім"ю збережете і самі себе будете розвивати і жінкою себе відчуєте не лише в постелі!!
Розвалити стосунки ми всі здатні, а от СТВОРИТИ їх, дано лише одиницям!Сьогодні ви незадоволені тим, що чоловік працює тільки на бабло.А завтра може виявитись, що ви незадоволені відсутністю бабла!Вам слід розібратись в собі і навчитись розуміти свого чоловіка, щоб ефективно з ним спілкуватись з користю для вас і вашої сім"ї.Включаючи сюди і вашого Миколу!!!Мисліть і не жалійтесь!!Ви зумієте знайти продуктивне і здорове рішення своїх питань!Удачі!
Дополнение от автора
Як ви думаєте,якщо я здам меншу дитину(2.8років)в садочок,а старшу в 5років11міс.в школу,а сама поглину в пошуках своєї справи-піду на якісь курси,що мені довподоби,чи на другу вищу освіту,бо перша виявилася мені не подуші-це допоможе мені відчути себе щасливою,але водночас це не зруйнує ще більше мої відносини з чоловіком?Адже йому доведеться тепер іноді допомагати мені,коли діти хворітимуть,наприклад,йому доведеться жертвувати своєю роботою задля мого розвитку.Та й на це потрібні гроші,не думаю,що йому це сподобається.Але я б цього дуже хотіла.Можливо мені дійсно тоді менше хотілося б десь відпочивати поза домом.Ми були б обоє вимотані кожен своєю роботою і відпочивали б тоді разом на дивані.Чи можливо мені вийти на мою державну роботу і самій спонсорувати свій розвиток?Але чи буде тоді в мене на це час?Так багато запитань і сумнівів як краще,допоможіть!!!!!!!!!!!
психолог онлайн
ОСЬ ВИ ВЖЕ почали мислити!Правда, не варто кидатися в крайності!, і тим більше зациклюватись на якомусь одному напрямку.
і БУТИ ОБОМ "ВИМОТАНИМИ", це не вихід, вихід в тому, щоб ви мали СПІЛЬНЕ!А ось що можке одночасно вас об"єднувати і також дозволяти кожному із вас мати свій простір і свою справу, це якраз те що потрібно!Однак ці питання ви не вирішите в письмових звертаннях.Тут варто глянути глибше.А поки що прислухайтесь до своєї інтуїції,..Можливо вона вам підскаже яка тут може бути золота середина!! Або підключіть в цю роботу психолога!
Дополнение от автора
Дуже Вам ДЯКУЮ за ВАШУ ДОПОМОГУ.Я нарешті почала розуміти в якому напрямку діяти.А от нарахунок психолога розумію, що без нього не обійтись,життя одне,і не хочеться його змарнувати.Ще раз дякую.
психолог онлайн
............Я не можу займатися своїм саморозвитком,бо діти,я не маю особистих грошей які б я могла витрачати на те що хочу,а не на те що треба.Я не відчуваю себе особистістю,бо я робот-няня,котра час від часу надає сексуальні послуги чоловікові.............................
Вам мало мабуть того, щоб просто задовільняти прості бажання(хоча часто для багатьох жінок, це "вершина щастя")
Вам би хотілось відчувати себе ОСОБИСТІСТЮ!Це до речі вірний напрямок.Але тут потрібно дивитись на себе і оточуючу реальність, досить реалістично!
Ці рішення являються судьбоносними.І ви вірно говорите, що життя одне і тому і думки і плани і дії і ЦІЛІ ,повинні бути вивірені і точні.А не пусті і дріб"язкові!Тут вам може знадобитись або людина порядна з великим життєвим досвідом, або психолог, який теж, акумулює в собі і професіоналізм і зрілість!!!Віри вам і справжнього розуміння себе!
Дополнение от автора
Ще раз дякую за дійсно правдиві і влучно сказані слова.Можливо Ви знаєте хорошого психолога з Рівного і могли б мені порекомендувати?Адже дуже важко вибрати навмання,судячи лише по резюме.Боюсь помилитися!
психолог онлайн
в Рівному не знаю.Це ви можете знайти, ввівши в пошукову стрічку-"психолог в Рівному".Я з Тернополя.Можу при бажанні попрацювати по скайпу чи тел.Адже від того , будете ви очно чи ПО СКАЙПУ, спілкуватись з психологом, у вашому питанні ,рівень допомоги не залежить!Якщо не знайдете, то можете звернутись до мене.Удачі і віри!