Не бачу майбутнього
Добрий вечір!Маю двох милих діток,хорошого чоловіка,і мучить питання,а що далі?Завагітніла на 4 курсі від людини яку нелюблю,народила прекрасного синочка,знайшла кохання своє,він прийняв дитину і народила йому донечку на 5 курсі,довчити,довчилась,а толку?Так мріяла зробити щось грандіозне у кар'єрі, так хотіла працювати по спеціальності,стільки планів було,а тепер боюся шо і в прибиральника непідхожу.Чоловік працює за кордоном,а я вдома з маленькими дітьми,2 роки і 8 місяців старшому і 8 місяців молодшій.А що далі постійно себе питаю?Вони підростуть,а я???Деколи і чоловік каже читай,а то ступієш уже так неприємно,каже ми зустрілись ти така розумна була.Моє коло спілкування звузилось повністю,це мої діти,чоловік,мама моя,сестра і мама чоловіка.Я ніби звір, невмію більше спілкуватись,немаю друзів,все хочу додому чим скорше як десь вихожу, але з іншої сторони так хочеться спілкування,так як раніше багато нового,багато розвитку,а тепер навіть незнаю в кого перетворилася.Як я знайду роботу коли таке відчуття що взагалі неможу і два слова зв'язати, і взагалі як працювати психологом коли відчуття що все забула
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Здравствуйте. Ви написали:" Моє коло спілкування звузилось повністю,це мої діти,чоловік,мама моя,сестра і мама чоловіка.Я ніби звір, невмію більше спілкуватись,немаю друзів,все хочу додому чим скорше як десь вихожу..." Варто подумати над тим, чому так сталось, чому звузилось Ваше коло спілкування? Чому Вам хочеться поскоріше додому? Чого б Вам хотілось?
Дополнение от автора
Точно відповіді немає,коло спілкування звузилось мабуть тому що мої друзі,знайому продовжували навчання,шукали роботу інші інтереси.Додому хочеться бо роздражають люди з якими проводу час,якісь всі нецікаво, немаю про шо поговорити,а вдома треба постірати, поприбирати, погратися із дітьми,приготовить їсти це якось заспокоює.А мені хочеться трохи відпочинку з чоловіком без дітей,і щоб він теж був з ними щоб ми разом їх виховували,і просто відпочити
психолог онлайн
в вас є прекрасні можливості, яких ви поки що не використовуєте!Ще пару років, і все може змінитися кардинально.І ваші плани і бажання
внутрішнього росту і самореалізації в обраній професії чи іншій діяльності, абсолютно реальні.
Однак мені здається, що вам дійсно потрібно дещо розібратись в причинах своїх страхів .Як на мене, то вони лежать дещо в іншій площині, чим ви описали.
Як би конкретно ви могли висловити свій запит?
Чи реально для вас включитись в консультаційну роботу?
психолог онлайн
Доброго Дня! Створення сім"ї - це творчий та відповідальний процес, який вимагає повної віддачі з вашої сторони. Змінюється Ваша роль в житті, більше відповідальності, по іншому сприймається Світ, змінюється ваше оточення. Зовнішній світ - це певне відображення нашого внутрішнього стану в даний час. З ваших слів: "вдома треба постірати, поприбирати, погратися із дітьми,приготовить їсти це якось заспокоює." Який зв"язок Ви спостерігаєте? Який Ваш внутрішній стан? Чи говорили Ви чоловіку про своє бажання "А мені хочеться трохи відпочинку з чоловіком без дітей,і щоб він теж був з ними щоб ми разом їх виховували,і просто відпочити"?
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
В житті кожної людини є певні етапи, які ніби поглинають людину повністю, іноді навіть здається, що тебе ніби занурюють під воду з головою.
Можна ходити на роботу і знаходити час для розваг, а можна «днювати і ночувати» на роботі, не помічаючи інших сторін життя.
Але спосіб, як саме працювати – можна вибрати.
А от з маленькими дітьми дещо інакше.
Неможливо «вибрати» після шостої «відключитися і відпочити», бо є маленькі чоловічки, які і « після шостої» хочуть їсти, спати, хворіють або капризують.
Це я до того, що сам етап, на якому Ви зараз знаходитесь «диктує» певні умови, на які неможливо не зважати.
У Вас двоє досить маленьких діток, і це само по собі складно, що не може не відкладати відбиток на ваших почуттях та загалом на вашій «картині світу».
До того ж, ваш чоловік живе окремо, і це теж само по собі ускладнює ситуацію.
Але важливо пам’ятати, що це сприйняття «не назавжди», тому не варто «міряти» цією «мірою» все подальше життя.
Можливо просто варто не ускладнювати ситуацію, вимагаючи від себе надможливостей, а намагатися прожити цей період «з найменшими втратами».
Для цього можна змінити щось в самому розкладі, наприклад, залучити когось для допомоги, щоб Ви мали можливість відпочити та відновити свій психологічний стан (саме це Ви інтуїтивно і робите, намагаючись бути там, де Вам комфортно, вдома).
Що стосується того, що ваш чоловік живе окремо – нічого нового, але це не сприяє розвитку родини, укріпленню сімейних стосунків. Можливо варто знайти вихід, при якому всі ви будете жити разом, чи там, чи тут?
Спілкування з іншими – тут теж все доволі закономірно. Чим менше людина спілкується, тим менше вона відчуває себе впевненою в цьому процесі. Але тут простіше – варто збільшити коло спілкування, і навички, які були – повернуться доволі швидко, та і теми знайдуться.
Якщо скоротити, то на мою думку, самі обставини, в яких Ви знаходитесь (дуже маленькі діти і відсутність поруч чоловіка) сильно впливають на Ваш стан (як впливали б на стан будь-якої людини).
З одного боку – цей етап треба «перечекати» (не вимагаючи від себе неможливого, чогось «про майбутнє», як ми не вимагаємо від дворічної дитини, щоб вона вже читала), адже ми не можемо перескочити час – зараз Ви – Мама, а «спеціалістом» Ви можете стати потім, (якщо захочете) .
Але з іншого боку, варто не просто «чекати», але й Жити в цей період. А для того, щоб Жити, можливо варто щось змінити, щоб життя навіть в складний період дещо полегшити, а можливо ще й «напрацювати базу» на майбутнє (наприклад, якщо читати книжки, які Вам цікаві та спілкуватися з людьми, з якими хочеться, можна розширити коло своїх інтересів).
психолог онлайн
Доброго дня,
так, дійсно, "декретна відпустка" чи догляд за дітьми вимагає дуже багато сил, терпіння, уваги і включеності, навіть підвищенох відповідальності. У мами може виникати відчуття, що вона "не живе своїм життям", "що її інтереси, потреби чи плани" нікому не цікаві, що вона сама собі не цікава, може знижуватися самооцінка і з'являтися нав'язливі думки про свою соціальну неуспішність чи неспроможність, також може підвищуватися страх критики з боку найближчого оточення. І навіть незначні коментарі подруг, чоловіка чи інших людей можуть глибкого западати в душу надовго.
Те, що ви відчуваєте - цілком нормально і дуже багато жінок переживають щось подібне в цей період. Проте це не вирок і ніякої приреченості в цьому немає.
Це виправляється збільшенням соціального життя, спілкуванням з іншими, навіть і малознайомими людьми, розширенням кола своїх інтересів.
Проте щоб все це здійснити - варто мати чітку спрямованість і велику мотивацію змінити своє самопочуття. Крім того, що ви - прекрасна мама, ви ще - і окрема від своєї сім'ї (психологічно) особистість, в якої теж є свої інтереси.
Подумайте, як можна трохи розширити своє життя за межі дітей і чоловіка? Для початку підійдуть кілька годин на тиждень: це можуть бути класи йоги, пілатесу, майстерки по рукоділлю чи арт-заняття. Також не уникайте товариства. Використовуйте будь-яку можливість поспілкуватися з людьми. Після кожного спілкування проаналізуйте свою бесіду і спробуйте сконцентруватися на тому, що ж цікавого і корисного для вас у вашому співрозмовнику, який для себе досвід ви отримали і як його можна застосувати в майбутньому.
Також поставте собі мінімальні цілі - через 2-3 і через 5-6 років. Цілі можуть стосуватися кар'єри чи хобі. Коли ви це зробите, можна подумати про те, що мені робити щодня, щоб трохи наближати себе до своїх мрій.
Догляд за дітьми - це може бути не тільки час для догляду за дітьми і турботи про них, а й цікавий і з користю для себе проведений час.
Ну, і, звичайно, під час роботи з психологом, як правило, робота в цьому напрямку може піти набагато швидше.
Успіхів вам.
Дополнение от автора
Галлий Порфирьевич Кравчук,чи є сенс продовжувати свою самореалізацію,чи вистачить сил,впевненості,це мабуть і буде моє питання і нажаль немаю змоги включитись в консультаційну роботу.
Ярослав Анатольевич Дмитренко (Бахмач) неможу знайти в цьому зв'язку, просто я педантична людина і все має бути впорядку,а якщо ні то відчуваю тривогу.І чоловіку неговорила про то що хочу з ним відпочити тільки про те шоб виховували разом дітей і він старається це реалізувати.
Всім Дуже велике дякую за відповіді,було корисно і цікаво почути вас,ще раз дякую.
психолог онлайн
і сенс є і сил вистачить!Бо сенс Вашого приходу в цей світ не обмежується тільки народженням і вихованням дітей!
Однак намацати цей сенс мусите самі!А якщо і ні, то він всерівно дастя чути!
І СИЛИ ВАШІ всього навсього дрімають, бо поки що не бачать достойної цілі!Але як тільки, так зразу!!!Удачі!)))))