Непорозуміння з батьком
Доброго дня Вже довгий час я не хочу порозумітись з батьком, мені не комфортно знаходити по близу біля нього, а все це тому що одного разу коли він був п'яний ледь не задушив маму, мене це дратує, але вона його вибачила і живуть дальше, і ще він любить інколи випити а мене це також дратує. Я не можу вибачити його за той вчинок. Що мені зробити щоб все таки вибачити його?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Здравствуйте. Чого найбільше Вам хочеться в даній ситуації? Скажіть, будь ласка, що для Вас означає пробачити батька? Що Ви будете відчувати, коли це зробите?
Дополнение от автора
Я хочу під час спілкування з батьком відчувати легкість,а не ненависть. Як мені позбавитись ненависті до нього
психолог онлайн
Ми не можемо вплинути на вибір іншої людини, і те, що ваш батько «обирає» «інколи випити» - це його відповідальність.
Ви можете «обирати» тільки в своєму житті, наприклад, «завдяки» такому «прикладу» обрати для себе інший шлях – життя без алкоголю. Так можуть проявлятися «позитивні наслідки негативної поведінки», ну це якщо шукати щось корисне навіть в такому негативі.
Життя ваших батьків склалося так, як вони його склали. Це їх стосунки і вони самі вирішують що з ними робити.
Що стосується Вас, то ваші стосунки з батьком формуються протягом вашого спільного життя і з обох сторін – чи є в ваших стосунках можливість обговорення конфліктних ситуацій, різних поглядів?
Дуже мало інформації, адже багато чого залежить від того, що сам батько каже і робить. Можливо Вам важко «відчувати легкість» в спілкуванні з батьком, бо його погляди і поведінка ні в чому не змінилися.
Чи спілкувалися ви з батьком стосовно того випадку, який Ви не можете забути, коли він «п’яний ледь не задушив маму»?
Чи відчували Ви раніше «легкість» при спілкуванні з батьком, якими були ваші з ним стосунки до того випадку?
Дополнение от автора
Раньше в мене були добрі відносини з батьком, але після того випадку змінились.
Я з ним говорила щодо цього, але він не змінюється абсолютно. І мені важко це прийняти
психолог онлайн
Таке дійсно важко прийняти, деякі речі можливо й не треба «приймати».
Люди часто намагаються дати одну єдину оцінку людині, так би мовити, «записати» її або в «погані», або в «хороші».
Але в кожній людині можуть знаходитись одночасно багато різних якостей, і гарних і поганих. Тому краще бачити реальність, не намагаючись її спростити, розуміючи, що є в батькові ті якості, за які Ви його поважаєте (можу це припустити з того, що Ви написали, що раніше були з ним гарні стосунки), а є й такі, які такої поваги у Вас не викликають (і не мають викликати).
Можливо, Вам варто поспілкуватися зі спеціалістом у вашому місті очно (чи хоча б скайпом), адже тема доволі непроста, і на форумі складно врахувати всі індивідуальні нюанси вашої історії.
Дополнение от автора
Дякую за поради)