невизначенисть
Завжди було проблемою знайти роботу, ну бильш-менш перспективну. В мене певний страх перед людьми чи може перед тим, що не зможу себе захистити у певний ситуации. Та от певний период, шукала роботу де зможу в якомусь сенси працювати сама, де майже немаэ колективу. Зараз знайшла не погану роботу, з колективом на диво вжилась, вси дуже хороши, и перед самим оформленням мени пропонують цю саму роботу в иншому мисти и з бильшою зарплатою. Не знаю що робити, боюсь знову не вжитись в колектив , до того ж не дуже люблю те мисто. Эдине що зваблюэ ривень зарплати. Що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Доброго Дня Іра! В прийнятті рішення про вибір роботи впливає багато факторів: чи подобається вам це місце, люди, заробітна плата, відношення керівництва до вас, можливість підвищення, професійного росту, реалізація себе. Що для Вас головне в роботі! Як Ви почуваєтеся на цьому місці?
психолог онлайн
Добрый день, Ира.
Часто для того, чтобы определиться нужно хорошенько представить себе сначала один вариант развития событий, затем второй. А потом почувствовать, к какому варианту больше тянет.
Представлять нужно так, как будто Вы там находитесь. Полностью погрузитесь в свои ощущения. Закройте глаза, представьте себе на первом месте работы, с этой зарплатой, с этими людьми, как Вы себя чувствуете, как Вы воспринимаете свою зарплату, что Вы видите вокруг, что чувствуете, какие ощущения возникают. Насколько Вас притягивает эта обстановка.
Затем представьте второй вариант: представьте себя в другом месте, с незнакомыми людьми, с той зарплатой, прочувствуйте свои ощущение. Что вы видите, слышите, какие картинки перед глазами возникают, насколько Вам интересно побывать в этой ситуации. Прислушайтесь к себе.
После такого детального представления себе двух ситуаций принимайте решение.
Удачи Вам!
Будут вопросы - обращайтесь!
Дополнение от автора
Люди подобаються, робота та керивництво теж, все абсолютно влаштовуэ крим заробитньои плати. З иншого боку тут бильше
и перспективнише мисто, те инше маленьке и сумниваюсь що з нього можна вибатись кудись вище
психолог онлайн
К какому варианту Вы склоняетесь больше, к какому меньше, исходя из всех плюсов и минусов каждого?
психолог онлайн
Доброго дня! Те, що Ви вжились в колективі - це не просто диво, а Ваша заслуга. Слід опиратись на це як ваш досвід. Життя плинне і Ви розвиваєтесь, йдете на зустріч своїм страхам і в тій чи іншій мірі професійно зростаєте. Можете йти за своїми страхами (залишатись в зоні комфорту), а ще можете йти на зустріч своїм бажанням! Вибір за Вами.
І в цей колектив можуть прийти нові люди і нове керівництво. Тому слід розвивати себе і вміти приборкувати свій страх, знаходити внутрішні ресурси і розуміти свої бажання!
Рекомендую Вам роботу з психологом.