Задовбав довбаний сусід... постійно дострілюється
Здравствуйте. Задовбав мене один дядько з мого двора постійно криві фрази вилітають в мій адрес
то чипляються чого я ще не жинився мол тобі що лужко(ліжко) купити
то вчора його внук попросив його зробити з пінопласта і бутилок замок і він вийшов у двір поздоровались говорили про дачу і я йому кажу маєте заказ(тобто його дочка і внук замовили у нього замок) і тут він
видає щось накшталт а ти не женився дітей не будеш мати і внуків теж точно вже не памятаю але хотілось йому сказати яке вам діло до того хто у мене буде правда подумав що може до драки дійти так як він агресивний а я був після нічної зміни невиспаний і програв би думаю... сказав правда по іншому кажу я що щось погане сказав вам
він такий не але мол треба женитись ... зараз пишу і думаю яке йому діло до мене задовбав старий маразматик... йому років за 60 уже
хотілось пару раз йому в лице висказати що про нього думаю але він то з внуком гуляє то ще пару людей присутні коли його здибаю
Вопрос от: ; Возраст: 33
Дополнение от автора
ще колись він мені був сказав крові немає лиш гімно бо я худий я кажу це ви про мене він такий да і ще такий з сосідом сміються хотілось його тоді вдарити по голові з усієї сили правда він старий і сивий вже але противний вот пишу це і думаю чо я взагалі з ним здороваюсь. відрази багато до нього відчуваю противно розумію який він ганд...

психолог онлайн
Здравствуйте. Подумайте над тим, чи Вас турбують його слова? У будь-якій ситуації ми можемо реагувати по-різному...
Дополнение от автора
злить що він лізе куда його не просять
психолог онлайн
Елена Мисевская
Добрий день! Є ще люди як Вас дратують? Цей чоловік чіпляється тільки до Вас чи до інших людей теж? Що саме Вас ображає найбільше? Ще багато-багато запитань. Почнить із заданих. Спробуйте проаналізувати ситуацію зі сторони. Найчастіше нас ображають ті слова, які підтверджують наші думки, але відкидаються, бо їх не можна прийняти. Радила б розібратися з цією ситуацією і краще з допомогою спеціаліста.
психолог онлайн
Елена Мисевская
Доброго дня!
Неможливо зачіпити людину за те, що не можна зачіпити. Його слова западають Вам у душу тому, що у глябині душі, те, про що він каже, турбує Вас. Проте, Ви мабуть, не хочете цього визнавати. Подумайте над цим.
Для того, щоб людина перестала чіплятися, потрібно перестати реагувати запитаннями, суперечками. Пошуткуйте, погодьтеся чи взагалі проігноруйте. Бо Вашому сусіду те й потрібно, щоб поточити ляси з Вами. Коли він відчує, що Ви не реагуєте так, як йому хочеться, йому набридне розмовляти з Вами на такі теми.
Дополнение от автора
так є ще сосід який підімною живе таксіст і вночі вмикає музику з басами хотілось в час ночі піти поставити його на місце але не хотілось робити скандал бо це вже не перший раз він музику включає
Дополнение от автора
а цей ще бувало до інших чиплявся
Дополнение от автора
правда не так злобно як до мене
Дополнение от автора
це з того що я бачив
психолог онлайн
Чому ви вирішили, що не так злобно? Може їх це не чіпляє так як Вас. Можливо він просто хоче уваги і домагається її так, як може, а Ви своєю реакцією його підтримуєте. І все ж таки, раджу розібратися у собі, тоді і сусід від Вас відчепиться.
Дополнение от автора
хм можливо на нього частковий перенос на батька
психолог онлайн
Так, можливо. Вас чіпляють усі його слова чи тількі конкретні фрази?
психолог онлайн
Здраствуйте
ваша ситуація дуже не проста і болісна для вас але спробую припустити можливі причини розвитку такого неприємного спілкування з сусідом
між нами на жаль є такі люди які самостверджуються відчувають свою значимість впевненість за рахунок приниження інших
другого способу вони просто не знають і зазвичай це люди неуспішні невпевнені в собі вони вибирають собі жертву як правило слабшого за себе і таким чином кожного разу принижуючи його відчувають себе впевненішими
друге питання чому ви вибрали собі роль жертви в даних відносинах? можу припустити що це не перші подібні стосунки в вашому житті які приносять вам роздратування злість і образу
погодьтеся ви б могли і не здороватись з ним і в кінці кінців просто послати його але ви цього не робите бо ніби то цього робити не можна бо він старший і т. д. чи не нагадують ці стосунки вам вашого дитинства? така поведінка формується у стосунках з батьками стає звичною і важкою глибою над головою супроводжує буває і все життя або до тих пір поки людина не визнає це і не починає з цим працювати
якщо в моїх припущеннях є моменти з якими ви можете погодитись бажаю щоб вони стали вам у нагоді
консультация психолога
Автор, що буде як що ви скажете йому : Так, пане сусіде, я вирішив не одружуватися ніколи... як ви дізналися? Чи ви не екстрасенс ?
Дополнение от автора
Инна Ивановна Панкратова
тільки де-які фрази
психолог онлайн
Які фрази? Чому саме вони? Що змінилося за рік? Чому Ви зникли, а зараз повернулися до цієї теми?
Дополнение от автора
Виктория Николаевна Шудель
перепрошую що тільки зараз відповідаю
думаю він пошле мене а я його і я буду поганим бо послав старшу людину, я буду дуже поганим бо з старшими людьми треба вести себе чемно, ще пробігає фантазія якщо я йому вискажу все що про нього думаю то у мене в дворі подумають що я не нормальний
Дополнение от автора
здається у мене на цього сусіда перенос на Дідуся