Як знайти себе?
Добрий вечір!
Під лежачий камінь вода не тече, а я булижник. пояснюється це тим, що я навіть не знаю, що мене цікавить, чим зайнятися у вільний час. Якщо раніше була активною людиною, то зараз навпаки на 100% пасивна, чим це пояснити не можу. у мене таке відчуття, що я стою в темній ямі, себе знайти не можу. Допоможіть виришити питання, що зі мною коїться?
Вопрос от: ; Возраст: 27
консультация психолога
Здравствуйте, nik096! Для того, что бы Вам помочь, необходимо для начала разобраться, когда впервые появилось такое ощущение "ямы", какие события этому предшествовали. Вы пишете раньше были активным человеком, как давно это было и что произошло, после чего Вы начали замечать пассивность и отсутствие интереса? Только разобравшись с причиной, можно что-то делать с последствиями. Например работая в психоаналитическом формате, люди докапываясь до причин своих проблем в кабинете психоаналитика, замечают, что симптомы беспокоившие их ранее либо исчезли, либо свелись до минимального присутствия в их жизни.
Дополнение от автора
Відчуття ями в мене зявилося, чотири роки назад, після того як завагітняла. Ще тоді, з`явилося відчуття безвихідної ями, мене ніхто не підтримував, рідні були проти, а чоловіку байдуже. До теперішнього дня в мене наче стан ступору.

психолог онлайн
Добрий день, nik096; . Скажіть будь-ласка, Ви народжували чотири роки тому?
психолог онлайн
Здравствуйте. Скажіть, будь ласка, коли Ви "бачите" (уявимо) яму, то що приходить в голову, які думки? Які відчуття?
Дополнение от автора
Доброго дня! Я народжувала 3 роки тому.
Коли я про це (яму) думаю, а думаю кожен вечір, то якось на душі важко, цього пояснити не можу, наче паніка від того, що я не знаю що робити, і постійно плачу, злюсь на себе що я нічого не можу, чим себе зайняти, що мене цікавить, що мені потрібно.
психолог онлайн
nik096, скажіть будь-ласка, чи допомагає Вам хтось виховувати дитину? Рідні та чоловік підтримує Вас тепер, коли на світ з.явились дитина?
Дополнение от автора
Допомогає виховувати бабуся, річ у тому що, я працюю в Києві, а дитина з бабусею в іншому місті проживають. З чоловіком розлучилася, вже як 1,5 роки. Бентежить те що сина на даний час до себе не можу забрати, так як працюю, і часу не буде або забирати його з садочку або відводити туди.
психолог онлайн
Можливо це так, можливо ні, я зроблю припущення стосовно Вашого стану сьогодні.
Після народження дитини, можливо, ви не отримували належну підтримку. І це може бути одним із факторів стану, який ви описуєте. До того ж це може бути на фоні післяродової депресії.
І розлучення, яке також може тримати вас у подібному стані. Зрозуміло, що триматися чотири роки ніби у ямі важко, але Ви якось виживали у цьому. Скажіть, що такого відбулося у найближчому минулому, що Ви вирішили написати саме зараз?
Дополнение от автора
Я почала замикатися в собі. Весь час залишаюся на одинці - згадую, аналізую всі ці пройдені ситуації, я їх не можу забути. Народження дитини - це повинен бути мій сенс життя, ради чого я повинна жити, творити бути зразком для нього. Але я настільки ( мені так здається), замкнулася в собі, що я нічого не знаходжу, не хочу, не можу робити.
І до того ж всі мої рідні весь час говорятоь, що мене не впізнають. Теперішній мій стан є протилежним, тому як я до цього жила. Якщо раніше мене все цікавило, я займалася спортом, захоплювалася рукоділлям, озеленненням квітників, багато читала різної літератури, в мене була купа ідей щось робити. Для моїх друзів та знайомих я була наче зразком, в свою адресу часто чула, як захоплюються тим що роблю, як роблю...
І мабуть, останім чинником мого звернення до Вас, були слова людини, яка зявилася не так давно в моєму житті, але важлива для мене. Це слова, які написані в першому листі: під лежачий камінь вода не тече, а ти "булижник", такі слова були сказані мені. Слова наче принизливі, але я їх розумію, як критику. Мене люди зі сторони такою бачать, якою я не хочу бути. Якщо я раніше цю ж проблему бачила, але я її ховала, то зараз потрібно вирішувати, щоб не було тільки гіршого. На мою думку робота з психологом, це найкращий варіан з чого потрібно починати.
психолог онлайн
Не зупиняйтеся. Ви вже зробили перший крок і наважилися написати запитання і отримали відповіді. Далі для Вас буде корисним оюрати для себе психолога очно, або по скайпу. Бажаю Вам "повернути себе", та
психолог онлайн
Та відкрити для себе багато нового! Бажаю успіху.
психолог онлайн
Вы сделали хороший первый шаг, написав на сайт. Вы понимаете, что есть ситуация над которой нужно поработать. Психолог сможет сопровождать Вас в этом процессе. Выберите себе специалиста, которому сможете довериться.
Возможно, Вам будет полезной статья: https://upsihologa.com.ua/kak-borotsya-s-zastoem-marisyal.html
Верьте в себя, ведь если человек способен попасть в ситуацию, то он имеет все возможности найти выход!
Дополнение от автора
Дякую, Вам за розуміння.
Леся, а Ви працююєте очно, чи лише по скайпу?
психолог онлайн
Працюю у Києві очно, та по скайпу.
Дополнение от автора
Мені можна до Вас записатися, і яка вартість?