Спілкування зі світом
Привіт. На данний момент я сиджу в декрете. Якось так сталось перестала спілкуваться з усіма моїми знайомими. Чи то через брак часу чи просто теми спільні зникли. Навіть недавно з чоловіком були на день народженні і я бачу що між собою всі спілкуються а мені й сказати нічого. Немає взагалі ні з ким про що поговорити. Хоча всі були приблизно нашого віку. Я не могла із себе і слова видавити.. Всі думки пропали. Це одне. А інше те що навіть з знайомими мамочками мовчу. Не знаю що зі мною сталось, але от чомусь не можу знайти тих слів в діалозі, всі думки пропадають і знайомі стають чужими людьми. Як знову повірити у себе? Не замикатись в собі коли розмовляють і не мовчати??
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
nik010, як давно ви народили дитину?
Ви пишете, що перестали спілкуватися із друзями, коли це сталося, відразу після пологів, чи трохи раніше?
Дополнение от автора
Після пологів. Зараз дитині півтора року.
психолог онлайн
Здравствуйте.
>>>між собою всі спілкуються а мені й сказати нічого. Немає взагалі ні з ким про що поговорити
Почему? Вам кажется что Вы не интересны другим людям или Вам не интересно то, о чем они говорят?
В каком настроении Вы носили ребенка? В каком настроении находитесь, не думая про общение с другими людьми? Довольны ли Вы своей жизнью или есть что-то, что омрачает удовольствие от материнства и жизни в целом?
Дополнение от автора
Ви праві мені здається що я не цікава людям. Не знаю чому така думка. Але можу просто слухати розмову навіть нічого не додавши. Думки є. Але гадаю що вони не важливі. Тому не кажу. Материнством я задоволена. Діти це велике щастя.
психолог онлайн
>>>Ви праві мені здається що я не цікава людям. Не знаю чому така думка.
Могу предположить, что и раньше у Вас такое было, но поскольку Вы хоть как-то общались с людьми, то это, возможно, чувствовалось не так остро, а теперь, когда получился перерыв в общении, оказалось, что возобновить его не так просто, ибо неуверенность в себе дала о себе знать.
Нужно разбираться когда и почему это возникло и работать над Вашей самооценкой. Поэтому я бы Вам рекомендовала обратиться к психологу на личные консультации, т.к. самому с этим разобраться очень сложно, нужна очная помощь психолога.
психолог онлайн
Здраствуйте
якщо задати собі питання для чого ми спілкуємось зі знайомими друзями ?
що ми отримуємо в процесі спілкування?
ми отримуємо задоволення підтримку розрядку
на даному етапі ви позбавлені таких дуже важливих позитивних емоцій
що вже само по собі негативно впливає на ваш загальний емоційний стан
плюс відчувається тривога з приводу того що щось зі мною не так чому не виходить як раніше? і такі хвилювання ще більше заганяють в тривожні переживання
дуже важливо відслідкувати звідки могли виникнути такі труднощі можна припустити наступні моменти
після народження дитини у жінки гормональний стан дуже не стабільний плюс нераціональний розпорядок роботи і відпочинку можуть стати поживною основою для розвитку депресивного стану молодої мами
подібні настрої можуть виникнути внаслідок невиправданих очікувань після народження малюка
мамочка могла уявляти собі зовсім інше життя після появи дитини і таке розчарування породжує пригніченість настрою
а це може вилитись в будь-які порушення чи у взаємостосунках з оточуючими чи у внутрішні переживання
для того щоб конкретніше розібратись з подібною проблемою
варто було б звернутися за професійною допомогою
бажаю вам успіху