Доброго дня.Я не знаю як сказати мамі про те,що через рік хочу розписатися з коханим.
Ми з хлопцем вирішили розписатися на наступний рік(коли мені вже буде 18,а йому 20)Я знайома з його батьками,ми в файних стосунках.Його батьки не проти розписки,але я не знаю як сказати своїй мамі.Наші батьки знайомі,і теж в нормальних відносинах.Я боюсь,що мама погано відреагує на це.Поможіть будь ласка.Як мені сказати мамі про це???
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Доброго дня!
Як вона може погано відреагувати? Чого саме Ви боїтесь?
психолог онлайн
Здравствуйте. Що найстрашнішого може трапитись, якщо мама дізнається? Ви написали, що хочете розписатись через рік, а сказати, коли Ви плануєте?
психолог онлайн
Добрий день!
Тут не потрібно нічого особливо видумувати. Просто сказати і все. Мамі ж потрібно підготуватися до весілля!!! А куди так поспішаєте? А як же вибір професії, навчання?. Майте на увазі, що те на що ви дивитесь очима сімнадцятирічної дівчини, буде здаватись іншим, коли Вам буде 21 рік і т. д.
Мама завжди інтуітивно відчуває, чи підходить її дитині хлопець для створення родини.
В мене був випадок у знайомих, де батьки дуже не хотіли зятя, хоча для того не було ніяких причин. Коли молоді поженилися, то зять почав руки на всіх розпускати. Так що без батьківського благословення, краще не виходити заміж.
З повагою, Резнік Галина!