Як відновити стосунки після зради?
Зустічалася рік з хлопцем, і одного разу зрадила хлопцеві з його другом, один раз(( вибачалась перед коханим , щирі сльози, виправдання, признала що зробила велику помилку. Не пробачав, і написав прощальний вірш! Читала і плакала в істериці, незнаю як бути далі. Мороз і сором відчуваю, коли вірш читаю(
Була для мене цілим світом
Я милувався навіть вітром
Який торкавсь твого волосся
Прекрасна мить, невже здалося
Вуста ванільні, рідні очі
Манили, вабили щоночі
Торкався ніжно твого тіла
Люблю на вушко шепотіла
В обіймах танула, літала
Як первоцвіт ти розквітала
Була любов, була довіра
Все по сценарію Шекспіра
Теплом своїм ти зігрівала
Краса твоя зачарувала
Жіночність юного ще тіла
Бажання, страх, уся тремтіла
Спішила жити, все відчути
Дорослою ти так хотіла бути
Вином п’янила юну душу
Ще недоспілу рвав я грушу
Хотів я завжди бути разом
І милуватись спільним чадом
У шлюбі вірнім, без обману
Кохання чашу довгождану
Із рук надпив твоїх отруту
Той вчинок зраду не забуту
Встромила ніж глибоко в серце
Яке любило вірно вперше
Підступно, підло та з обманом
Пішла в незвіданість туману
Лишила біль, глибоку рану
На серці слід від того шраму
І миле личко , ніжні руки
Стали не рідні вже забуті
І силует від твого стану
Загублений у густині туману...
Я напевно не маю права ділитися цими рядками, дуже особисте і інтимне, написане лише мені, а я винесла на загал. Та без нього не можу, бажаю знову бути разом. Ци че вже неможливо після такого??
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
що значить зрадила з другом?
Дополнение от автора
В інтимному плані, був один раз секс, одна зустріч. Після цього я шкодую за цей вчинок. Нічого нас до цього моменту не повязувало і після цього також, навіть знати того друга не хочу.
психолог онлайн
вам варто проконсультуватись з психологом.
Якщо ви здатні оплатити консультац роботу, то оберіть собі психолога із сайту.
Тоді вам дійсно допоможуть зрозуміти і причини такого вашого ставлення до стосунків і також можливо допоможуть обрати правильну стратегію життя і відносин на майбутнє
Адже ви лише починаєте свій старт в житті!А проблема ваша видно глибша чим здається!
Бо так , в переписці навряд чи хто захоче глибоко вникати і розбиратися!
Нехай удача сприяє вам!
психолог онлайн
Наталія, добрий день.
За любими вчинками стоїть якась потреба, чи звичка діяти, зразу виникають питання, чи подобались вам інтимні стосунки з вашим хлопцем, чи було розуміння і душевна близкість? Що для вас була зрада, як так вийшло?
Деякі люди, взагалі не бачать себе моногамними, і в них завжди багато сексуальних стосунків, або багато експериментують в молодості в інтимніх стосунках, щоб зрозуміті себе, а потім знаходять собі пару або ні. Важливо, зрозуміти, себе, що вам хочеться в цей період часу.
Ви питаєте чи можно після такого бути разом, деякі люди пробачають один одному, і знову разом, деякі ні, все залежить від людей та стосунків.
Треба розбиратись, питання досить інтимні, на сайті, їх буде важко вирішити, тому краще звичайно попрацювати з психологом.