Як розібратись в почуттях і не впадати у відчай від нерозділеної симпатії?
Останнім часом стала помічати за собою , що кожне знайомство з хлопцем , призводить до того , що я починаю про нього думати і представляти його як потенційного свого кавалера .Спочатку такі роздуми приносили мені навіть позитивні емоції , а зараз я відчуваю розчарування від кожного роману який склався в моїй голові , але не складається на яву . Я не можу зрозуміти , хто мені подобається на справді , чи це мої ілюзії . Мені здається , що я просто хочу бути коханою , і так зацикленна на цій ідеї , що не можу розібратись в почуттях . І цей хороший і цей хороший , а хто подобається насправді не можу розібратись.
Деколи здається , що я просто не можу просто жити , щоб не страдати за якимось хлопцем . я дуже часто розчаровуюсь саме за цих фантазій в голові , хоча добре це усвідомлюю і намагаюсь наперед не придумувати хід побачення і так далі .
кожна відмова хлопця б'є боляче по моїх почуттях . я довго себе мучу і намагаюсь зрозуміти , що саме не так зробила .Мені здається , що завжди в усьому винна я .
Один хлопець мене постійно тримає на відстанні , і я час від часу думаю , що в нього закохана , бо тільки він мені напише і всі думки про нього .Я просто починаю марити про побачення з ним, а офіційного на одинці побачення так і не дочекалась .
Ми спілкуємось у соціальних мережах а потім він може не відписати на повідомлення , і я вже буду мучити себе , що сказала не так ,згодом це це спілкування припиняється і я думаю ( хоча так напевно і є ) , що я просто набридаю , стаю занадто нав'язлива . Через пів року рік , вся ця ситуація знов повторюється і я думаю, що знов набридла .
Може я думаю, що він мені подобається , за того , що тягне мене до людей які мене відшивають , підсвідомо думаю , що я їх не достойна . намагаюсь це виправити і роблю ще гірше .
Допоможіть, будь ласка , розібратись , бо вже не хочеться плакати кожної ночі і картати себе за кожен вчинок .
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрий день!
Ваші переживання прохлопців і зацикленість на них викликані низькою самооцінкою і проблемою залежності від інших людей. Коли переживання про стосунки займають стільки місця в Вашому житті, то це значить, що інші сфери, такі як: друзі, хоббі, робота чи навчання, просіли в вашому житті. Людина з високою самооцінкою, розуміє, що вона не може всім подобатись і сприймає відмову спокійно. Робота з психологом Вам допоможе стати впевненою в собі і самодостатньою особистістю. Розвивайте себе, наповняйте себе різними враженнями, станьте цікавою особистість, яку шукають і хочуть з нею поспілкуватись і хлопці самі будуть шукати контакту з Вами!
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Добрый день! Мне кажется, что в Вашем возрасте совершенно нормально думать и искать потенциального партнера. И Ваши переживания по этому поводу очень важны. Если Вы не можете разобраться в своих чувствах, это повод обратиться к психологу. Специалист Вам в этом может помочь.
психолог онлайн
Roza, Ви справды фантазерка, це не погано і не добре, просто Ви така. Попробуйте перейти від мрій до справ. Тільки це не значить, що Ви почнете ще більше приділяти уваги хлопцям, писати їм, телефонувати, намагатися спілкуватися. Перейти до справ - це почати жити якимись своїми захопленнями, щось робити для себе. До речі, чим Ви займаєтесь? Де і ким працюєте? Як розважаєтесь та відпочиваєте? Відповіді на ці запитання та якісь кроки до змін допоможуть вам покращити якість свого життя
Дополнение от автора
Перш за все , хочу подякувати всім психологам , за хороші поради . Я дуже вдячна за допомогу .
Хочу уточнити та доповнити питання .
Я дуже боюся залишитись на все життя сама . За цього і хапаюсь за кожного хлопця , як за останній шанс , хоча мені тільки 19 . Розумом я це розумію , але на душі всеодно неспокійно . А ситуація з цим хлопцем , що тримає мене на відстані .Як відпустити , бо негоже дівчині добиватись хлопця , та я і не знаю як це зробити . Як тільки спілкування обривається , я завжди винню себе в надмірній нав'язливості , і вважаю ,що саме вона мені заважає нормально спілкуватись .І тільки знов він з'являється в моєму житті , то я сподіваюсь , що в нас з ним щось вийде і готова припинити навіть дружні стосунки з іншими , не радикально обірвавши з'явзки , а просто менше приділяти і ігнорувати .Як знайти золоту середину між зацікавленністю і нав'язивістю ?
Як зацікавити хлопця, не на день і місяць . Як не набридати людям ?
Бо максимум спілкувань це місяць або два , далі я стаю вже не цікавою ?!
Всі мене сприймають позитивною дівчиною , коли мені сумно , на людях автоматично включається маска хохотушки і радісної людини . і навіть з подругою . Це нормально , що моя подруга не цікавиться моїми переживаннями ? Вона вислухає але окрім слів "ясно", "понятно"
я нічого не чую . Може я багато хочу і не треба ділитись переживаннями , але я ж не можу бути вічно всім задоволеною і радісною , хочеться , щоб подруга підтримала . Коли в мене поганий настрій я намагаюсь не спілкуватись навіть в соціальних мережах , щоб не "грузити " своїми проблемами . може так і правильніше , щоб ніхто не знав про мій поганий настрій і проблеми , хай всі думають що я по житті такий позитивчик ?
психолог онлайн
Дуже багато всього і відразу. Страх, провина, сум, хлопці, подруга, соцмережі.
Немає рецепту подобатись хлопцям. Мені прикро, але це так. Тому, Roza, доведеться все робити самій і щоразу по-новому.
Невелика вправа. Напишіть відповідь, що найстрашнішого станеться від того, що Ви залишитеся назавжди самотньою? Пишіть всі варанти, які приходять у голову. Після цього запишіть якомога більше варантів на запитання - що є хорошого в тому, що Ви назавжди залишитеся самотньою? На друге запитання не лінуйтеся і не відхиляйте його. А тоді скажете, що у Вас вийшло
Дополнение от автора
Дякую, Тетяна ,за ваші поради .
Якщо я залишусь самотньою на все життя :
1)Мені доведеться самій вирішувати всі проблеми , мені здається ,що сама я не впораюсь.
2)Не буде підтримки та опори
3) не буде дітей
4)в старості не буде кому доглянути
5)ніхто не чекатиме вдома
Позитивне мені дуже тяжко уявити
1)Можливо вдала кар'єра
2) матеріальні блага у вигляді подорожей , автомобіля , квартири
3)Незалежність , самостійність прийнятих рішень , буде тільки так як я хочу
4)можливість самореалізації
психолог онлайн
Складається таке враження, що Ви зараз страждаєте від самотності та Вам не вистачає підтримки і опори?
Дополнение от автора
Я не вважаю , що зараз я самотня , в мене є батьки , друзі .Я впевнена , що я можу на них покластися , хоч і дрібні проблеми я вирішую сама , але завжди є опора , якщо щось піде не так мені зможуть допомогти тато з мамою.
мене майбутнє в якому не буде на кого надіятись окрім себе , можливо я просто перебільшую
Дополнение от автора
мене лякає майбутнє , в якому не буде на кого надіятись окрім себе
психолог онлайн
Дякую за Вашу відповідь. А тепер подивимоь на результат.
1)мені здається ,що сама я не впораюсь. - Це Вам тільки здається. Ви точно впораєтеся.
2)не буде підтримки та опори. - А навіщо Ви сама? Ви сама - найкраща та найнадійніша опора.
3) не буде дітей. - Я Вас благаю :) Діти не з"являються від штампу в паспорті. Якщо не вірите, погугліть :)
4)в старості не буде кому доглянути - А навіщо Ви сама? Ви можете сама добре дивитися за собою. Окрім того, є соціальні заклади, де вас завждли зможуть доглянути професіонали.
5)ніхто не чекатиме вдома - зате вас можуть чекати в інших місцях, або ви можете когось чекати. Головне - організувати.
А позитив у Вас гарний вийшов.
Ну, як Вам тепер?
психолог онлайн
Вы знаете, у меня создается впечатление, что Вы не присутствуете в настоящем моменте. Вы пишете много обо всем и ни о чем одновременно. Все попытки выделить главное для Вас СЕЙЧАС, в настоящем, в данный момент, просто терпят неудачу. Потому общение получается поверхностное и не глубокое. На таком не построишь прочных связей. От такого общения устаешь. Для меня ситуация выглядит так.
Дополнение от автора
Тетяна , знову вам дякую . Ви змогли підняти мені настрій , і дуже вам вдячна саме за розуміння і підтримку .
Виявляється не так все й погано . Але поки я ще не самотня і є шанс на сім'ю , може підкажете як постійно все не псувати , чи це просто не моя людина і тому нічого не виходить, . Коли мені стає приємно спілкуватись з людиною , мене стає просто "багато" , стаю нав'язлива і просто набридаю. Як з собою боротись просто не знаю ?
може мені просто ще не попався той самий ?
як простіше відноситись до хлопців ? вони ж всі не можуть бути моїми нареченими , можна ж просто дружити , або бути принаймні хорошими знайомими , а я тільки хочу швидше кавалера . Може збоку це виглядає , дуже смішно , але це дійсно мене хвилює . Тому що буває, що знайомий мене підвезе чи раз зателефонує а я вже думаю чи він мені подобається чи ні ?
Вже здається , що я не зможу розібратись хто мені подобається насправді , а що я сама придумала .
Дополнение от автора
Лілія , дякую вам за відповідь . Що ви маєте на увазі про поверхневе спілкування і більш глибоке ?
які можете дати поради ,щоб розібратись в собі , виділити головне в житті ?
як зробити спілкування більш глибоким ?
психолог онлайн
Я знаю только один способ, как разобраться в себе, если Вы не можете это сделать самостоятельно - психотерапия. Обратитесь к специалисту. С уважением, Лилия.
психолог онлайн
Roza, я не знаю, як "простіше відноситись до хлопців", тому що не знаю, як ви це робите зараз. Загальні слова, як ви це описуєте, мені мало про що говорять. Тут треба працювати дуже конкретно, по кожному випадку і по кожній людині. Тільки тоді можна щось зрозуміти та пробувати покращувати. Якщо ви хочете загальну рекомендацію, то я її вже дала на початку - це парадоксальна порада забути про хлопців і сконцентруватись на чомусь іншому у вашому житті. Якщо ж ви хочете детальну стратегію, то мені з вами треба провести детальну роботу. Звертайтеся, я працюю по скайпу (якщо ви не в моєму місті). Звісно, ви так само можете звернутися до інших фахівців. Вибирайте.