Заплуталась в своїх почуттях
Привіт! Я заплуталась в своїх почуттях, буду вдячна за підказку як розплутатись.
Біля року тому я розійшлась з чоловіком. Дуже любила його і він мене кохав, але з часом, по багатьом причинам, як мені здається, в основному через мою емоційну незрілість, ми втратили зв'язок і поступово розійшлись в різних напрямах. В основному, він був ініціатором, але, як завжди в довгих стосунках (8+ років), все заплутано.
Ну, рік тому ми розійшлись. Я почала ходити на побачення, щоб відволіктись. Досить швидко (через пару місяців) зустріла хорошого хлопця (назвемо його Б.), ще через кілька місяців ми почали жити разом. Він хороший у всіх сенсах. Він гарний, успішний і він хоче сім'ю зі мною. Він — сирота багато років і завжди мріяв про сім'ю. Я бачу це в його очах, цю затаєнну ніжність і це підкупає. Але, проблема в тому, що ми не кохаємо одне одного. Нам непогано разом, зручно, ми обоє хочемо сім'ю, але в нас немає ні пристрасті, ні особливого спалаху цікавості, ні сильної емоційної близькості. В мене це було з чоловіком, я знаю як це прекрасно і в нас... цього немає. Він каже, що взагалі спокійний, хоча і мав сильні почуття один раз, ще в школі... В мене через відсутність глибоких емоцій починає трохи зносити кришу, я починаю впадати в інстерику (я ніби хочу його хоч якось розбурхати), він це не толерує. Життя перетворюється на пекло і ми обоє страждаємо. Дойшло до того, що я зібрала речі і пішла до батьків.
І... я почала зустрічатись з іншим хлопчиком, що не додало мені душевного спокою, тому що ми все таки не повністю розірвали стосунки з Б, ми інколи бачимось і то гарно проводимо час, то скандалимо, взалежності від поточного стану сінусоїди наших стосунків.
Зараз я ясно я бачу, що він дає мені останній шанс... Але я не знаю чи готова повернутись до нашого спокійного болотця і намагатись його розбурхати. В сексі в нас на жаль теж проблеми — він каже, що я як колода, і маю сказати, він правий, хоча він мене і збуджує.
Я просто не знаю що мені ще треба. Він — просто 'образцово-показательный' класний хлопець, а мене чомусь тягне то наліво, то в істерики. Боюсь, піду від нього і буду жити в квартирі з 10ма кішками, без чоловіка та без діток....
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Артем Хмелевский
Доброго дня. Ви почали зустрічатися після розлучення, щоб відволіктись. Після, наскільки я зрозуміла, 8 років стосунків. Але ж Ви не прожили розлучення. Мабуть ще й досі любите свого чоловіка, а занурюйтеся в інші стосунки, як ви кажете, з некоханим чоловіком. А можете, наприклад, пожити зовсім без стосунків, розібратися в собі, зрозуміти себе, яких стосунків Ви хочете, чого чекаєте від них. Зрозумійте, як би Ви хотіли будувати своє життя, якими інтересами жити, Ви особисто, а не Ваш партнер. Тобто зробіть паузу, як кажуть.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь! Так, це дійсно, це правда, я втікаю в стосунки. Коли в мене не було стосунків, я втікала в роботу. Я не знаю як прожити це горе. В мене ще тоді ж (отак співпало) померла на руках моя любима собачка, вона до сих пір мені сниться. Ми разом з чоловіком проводили її в останній шлях, похоронили її і розійшлись. Це було дуже важко. Я його кохаю, звичайно, він — кохання мого життя, як мені здається... Як мені відпустити його? Як прожити це горе?
консультация психолога
Доброго дня. За допомогою психотерапії можливо пережити розлучення, пройти через біль розставання, присвоїти собі то що було гарного в стосунках, пропрацювати болючі питання. Як можна зрозуміти із вашої відповіді, для Вас відношення з Вашим колишнім чоловіком ще не завершені, и зараз Ви всіх чоловіків порівнюєте з колишнім. И дуже трудно, строїти нові відносини, поки на емоційному рівні не завершені старі.
консультация психолога
Вера Владимировна Морозова
Доброго дня!
Дайте собі трохи часу. Не намагатися відразу замінити одну людину на іншу, штучно викликати нові почуття.
Крім роботи й чоловіків у вас є ви. І цей час ви можете використати, щоб краще пізнати себе. Ви пишете про емоційну незрілість. Можливо, в вас з'явився шанс дозріти? Розібратися чого вам не вистачало в стосунках, чого б вам хотілося, що лякає? Звідки така лякаюча картина самотності?
Це дуже цікава мандрівка на зустріч до себе та своєї зрілості. Вона справді захоплююча, але може потребувати допомоги сторонньої людини. Разом з психологом вам буде легше прожити цей процес.
Успіху вам!
Дополнение от автора
Ольга Володимирівна, Артем, Ірина Володимирівна, дякую за відповіді! Дуже приємно, що відгукнулися і все влучно... Дякую!