не вмію виховувати дітей
Доброї ночі. Я мама двох синочків, двох здоровеньких, гарних синочків. Що вперше, що вдруге дуже хотіла нородити дитинку, мені здавалось що це і є основне, без них життя пусте...але тепер розумію крім того, що дала життя двом діточкам -хорошого виховання дати не можу. Незнаю як чи де вчать як правильно виховувати, яким кредом керуватись у виховані, і як правильно реагувати на те чи інше.....Я стараюсь їх по своїх фінансових можливостях завести на розваги, купити смакоти, гарно вдягнути, купити речі необхідні, старший хтів планшет -купила хай не супер пупер дорогий але купила, хоче телефон -я вже думаю як купити телефон ( на 860грн особо не розженешся а чоловік точно як взнає то проти буде, бо ще й поведінка в школі хромає, а оцінки то й взагалі 2,3,5 коли не коли 8,7,9....напевно раз в місяць класний керівник як не мене то чоловіка відчитає за його поведінку, каже що інші вчителя теж кажуть що не управляємий....хоча вдома нормальне дитя, але як тільки вчити урокі то плач, ниє, важко йому ....
Менший бачу теж пропєлєр ще той, по 20раз на день то забираєш з туалету де робить шкоду, то з підвіконня то з тумбочок.
Це вечері вже кришу зірвало- 2год вложувала спати. прошу старшого влягтися, вже шантажом - якщо скажеш слово то значить мами не поважаєш і взагалі піду не буду їх вложувати...то менший крутиться...в результаті я вже як котеня кидала малого спати...нерви здавали, псіхнула їх залишила щей скалала що мені з ними важко, що піду від них, то старший сказав щоб його в інтернат здали щоб не мішав....
а менший і крутися нервуюсь але бачу що такими оченятами дивиться .... вже як вложувала його з псіхами то почав себе по голові бити.....напевно мене точно треба позбавити батьківських прав....якщо є силкі то дайте на якийсь семінар вебінар, щоб виправити свої помилки.
Вопрос от: ; Возраст: 33
Дополнение от автора
дітям 10 і 2 роки.

психолог онлайн
Доброго дня!
Скажіть, будь ласка, чому саме зараз вирішили звернутись?
Що для Вас означає "вміти виховувати дітей"?
А як виховували Вас?
Чи достатньо ви приділяєте часу дітям?
Чоловік займається вихованням дітей?
Дополнение от автора
мені так шкода дітей, коли зірвусь псіхаю а в їх очах бачу доброту наївність, вчора вложить не можу меншого кладу кладу вже й по попі дала трохи а воно плаче і себе б'є по личку....старшого теж шкода бо сижу від своєї безпомічності що не так як хтілось сказала що мені з ними важко, старший сказав то здай мене в інтернат...душа болить.....і вєчно щось в школі зауваження....значить дитину не так виховую....
одна знайому раз сказала що я занадто мягко до литини :сонечко зайчик що треба строгіше....а я не знаю як з ними чи любити поважати, давати намагатись більше чим було в нас, чи бити і показувати своє Я, що моя думка важніша, що якщо я сказала тихо значить тихо, якщо непослухали мене значить буде по іншому....З дітьми я завжди бо зараз в декреті, стараюсь з старшим поговорити він мені все розкаже...чодовік завжди на роботі якщо неділя вихідна то може цілий день проспати, дупи своєї не підніме....хоть розумію з одної він цілий тиждень з 10 до 23ночі працює, то хоче відпочити....
Як мене виховували???як колись виховували? мама на роботі , батька пам'ятаю п'яним мама навчила "п'яниця йде додому чваниця". Я завжди думала що я прийомна а мама не моя, я не так ходила не иак сміялась не так зараз щось роблю, навіть не так каву п'ю, і лахудрою може обізвати тіпа любя...навіть і зараз немає довіри бо нічого не розкаже не поділиться
психолог онлайн
Дякую, що поділились!
Чого хочете Ви? У мене склалось таке відчуття, що Ви хочете, щоб Ви сказали чи правильно чи ні...
Можливо, я помиляюсь.
психолог онлайн
Добрый день, Фаина. Могу сказать, что точно нельзя с детьми делать, так это оскорблять, бить, унижать, не уделять внимания. Я так поняла Вы по-другому к ним относитесь. Мне кажется просто не хватает отца, который по-строже может быть к ним, так чтоб они признавали авторитет родителей, тем более, что это мальчики. Для детей важно, чтоб им ставили рамки, что можно, что нельзя и при этом объясняли почему. Не бойтесь, что это причинит им вред. Пока отец на работе будьте с ними по-строже.
психолог онлайн
Фаина, младшему сыну не так много и, похоже, вы устали. Хочется вас поддержать и сказать, что уже тот факт, что вы задаетесь вопросом и ищете совета как вы воспитываете детей, и что возможно не так в ваших действиях, уже достойно уважения.
У вас, как мне показалось, очень большой акцент на финансовом аспекте. Но при этом в ваших же словах сквозит и тепло и любовь к детям. И страх что-то сделать не так.
Детям в первую очередь нужно внимание, чувствовать, что их любят и принимают такими как они есть, что они важны и желанны для своих родителей.
Любой ребенок, как и в принципе любой человек, конечно же, отстаивает свои границы, старается, чтобы ему было выгодно, поэтому никогда не будет так, чтобы дети были 100% всем довольны, не спорили и не капризничали (иначе это просто какой-то робот, а не живой человек). Но ставить детей в рамки (а они нужны обязательно) можно разными способами. Метод оскорблений, рукоприкладства (даже если это просто по попе) - недопустимы и только унижают ребенка, и поселяют в нем страх перед родителем.
Вам еще самой, как мне кажется, желательно бы немного отдохнуть (хоть 1-2 раза в неделю), если есть возможность, тогда вы будете спокойнее реагировать. Ведь состояние детей это отзеркаливание вашего состояния. Если вы нервничаете, раздражены, то дети (а особенно малыши) считывают это, и ощущение, что действуют вам назло. В итоге вы злитесь еще больше, а дальше замкнутый круг.
Поищите варианты просить бабушку (если рядом есть), каких-то подруг гулять по очереди с детьми, может какой-то садик на пару часов, чтобы вы могли отдохнуть и потратить время на себя лично, не важно что это сон, сериалы, вышивка или прогулка по свежему воздуху).
Дополнение от автора
Всім дуже дякую за відповіді, дійсно в них є істинна. Зрозуміла одне, що все в моїх руках, ніколи не пізно почати виправляти помилки, буду пробувати....доречі поговорила з чоловіком, що нам треба починати з себе, бути стриманішими у висловах, між собою, вечері всі складали конструктор....іділія одним словом, менший не вередував не плакав треба чи не треба....красота.....знаю яку сім'ю хочу і буду старатись йти до цілі, розумію що це не замісяць два буде але буде....
Дякую