Розчарована в чоловікові
Доброго вечора!в мене така не стандартна ситуація:ми з чоловіком плануємо дитину але по моєму стану здоровя в нас поки що нічого не получається я вже зробила операцію і про всяк випадок попросила чоловіка здати аналізи щоб знати точно що все добре,але він відмовив мені і через деякий час я дізнаюсь що він все ж таки іде здавати аналізи а все через те що йому це сказала мама так до цего всего він іде здавати аналізи з мамою а не з своєю законою дружиною плюс до цього він щей питав мами чи мене брати з собою!Допоможіть я не знаю що робити,говорити і як поводитись ,після цієї ситуації я спустошена і розчарована адже це стосується тільки нас двох!
Вопрос от: ; Возраст: 21
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрий день!
Ваш чоловік вибрав маму в такому делікатному питанні. Розумію, що Вам дуже образливо. Він виявився не готовим розділяти з Вами проблеми, а ділить їх з мамою, а отже Він не готовий до серйозних стосунків. Можливо не варто спішити з дитиною поки Він не усвідомить, що таке сім,я і що таке серйозні стосунки. Для того, щоб подолати цб проблему, Вам варто звернутись на сімейну консультацію до психолога.
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Добрый день!
Сочувствую Вашим переживаниям в сложившейся ситуации. Видно, что Вы ожидали другое поведение от мужа и не были намерены вовлекать в такую деликатную тему кого-либо ещё. Доверие и взаимопонимание в паре – это, действительно, очень-очень важно.
Для того, чтобы решить как лучше Вам поступить в этих обстоятельствах, важно глубже разобраться в ситуации. Каким образом Вы узнали, что он всё же идёт сдавать анализы? Откуда Вы знаете, уточнял ли он брать Вас или нет? Как часто Вы не можете договориться о тех или иных вопросах? Подобные ситуации уже случались? Как долго Вы вместе? Вы живёте отдельно или с родителями? Если с родителями, то с чьими? Какие у Вас с мужем существуют договорённости о решении сложных вопросов?
Это всё очень деликатная и важная тема. Порой непросто отпустить разочарование и найти взаимопонимание в паре, однако, для любой семьи это один из самых главных моментов. И очень хорошо когда это можно сделать до того как появляются дети. Я бы рекомендовала Вам выбрать специалиста и подробнее разобрать вопрос, чтобы найти оптимальные пути решения. Свою помощь рада предложить как в очном, так и в скайп-формате.
психолог онлайн
Доброго дня.
Дійсно, на практиці вийшло так, що у вас родина не на двох, а на трьох. Бо таку інтимну тему Ваш чоловік ділить не з Вами, а з матір'ю. І якщо він у неї питав, чи брати Вас з собою, а не обговорював такі питання віч-на-віч, то виходить, що Ваш чоловік ще не подорослішав. І тому не поспішайте з дитиною. Придивіться до нього спочатку "ясним оком". Чи може він бути опорою для родини, чи все тягнути доведеться Вам? Згадайте, як починались ваші стосунки, хто ініціатор, як було у спільному житті? І потім спробуйте зрозуміти, чому Ви обрали такого чоловіка. Адже це і Ваш вибір - створити родину з таким хлопцем.
Звичайно, з психологом розбирати такі питання набагато швидше.