Складність в налагоджувані відносин з дівчиною!
Рома, 21 рік.
Зустрічалися з дівчиною 2 роки, все було добре, навіть чудово. Звісно не обходились без сварок, але ми все відразу вирішували. Проводили разом вдосталь часу, займалися нашими спільними улюбленими заняттями( такі як їзда на мотоциклі, фото). Ми довіряли один одному все, підтримували у всьому і завжди, навіть якщо ніхто з оточуючих не вірив в це. Ми пережили безліч спліток, хоча вони проходили скрізь нас не без болю. Ми чудово спілкувалися родинами і ніхто з близьких не був проти нас.
Ми Навіть будували спільни плани нашого майбутнього, і були такі щасливі.
Але рік тому, коли за її наполегливості я поїхав до іншого міста на більш перспективну роботу, все почало змінюватись.
Ми звичайно дуже сумували, але вона найбільше, тому я прийняв рішення і покинув роботу і повернувся до коханої. По приїзду все було чудово, але я відчув що щось не так. І я був правий.
Я знав про складності в її сім’ї, це завжди виводило її з себе, і про сконцентрованість на навчанні, але раніше це не заважало нам.
Вона почала бути більш грубою і закритою, почали випливати ті сутуації де я її образив, хоча до цього ми їх завжди вирішували та обговорювали. Я не виправдовую себе, я признаю що був не правий і вже доклав зусилля і змінив ті якості в собі що призводити цього, і вона помітила це. Але всеж по при важкість рішення ми вирішили взяти паузу. Так це було важко для нас обох, але ми вважали що це піде нам на користь. Після 1 — 2 місяців все почало налагоджуватися, ми немов почали все спочатку. Але коли все дійшло до певної точки серйозності, все різко змінилось з її сторони. Вона почала звинувачувати мене брехуном, говорила що не вважає мене людиною, що я ніхто і багато іншого. Для мене це був важкий удав, адже я не розумів підстав цьому, а коли намагався дізнатися в неї на підставі чого це все вона просто мовчала. Потім ми не спілкувалися певний час, хоча обидва признаємо що нам було дуже важко. Зараз ми ми знову почали по трохи спілкуватися, але вона продовжує якось давити на мене, говорити що в мене нічого не вийде вона мені не вірить. Але всеж продовжує спілкуватися зі мною і цікавитись моїм життям, хоча і до цього вона завжди була в курсі що відбувається зі мною.
Я безмежно кохаю її, і готовий на все. Але не знаю як мені діяти щоб повернути її довіру, повагу підтримку і взагалі повернути її. Під скажіть будь-ласка, як мені бути і в якому напрямку мені рухатись.?
Буду вам дуже вдячний!
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго вечора, Роман!
З Вашого листа, можу зробити висновок, що Ваша дівчина боїться переходу стосунків на більш близький і відповідальний рівень. Коли Ви стаєте ближчими, Ваша дів
чина несвідомо створює ситуації, які Вас віддаляють від неї. Наприклад; посилає в інше місто, провокує сварки, згадує минуле. Це Вона робить не свідомо. Причиною може бути те, що її батько погано відносився до її мами, а може і до неї. Будьте тепплячі до неї, не прискорюйте подіїї, але разом з тим, не давайте себе ображати. Робота з психологом Вам обом буде дуже корисною.
З повагою, Рехнік Галина!
психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Доброго вечора, Романе.
Ваш текст, з одного боку, досить послідовно описує те, що відбувалось у Вашому житті. З іншого боку в ньому немає конкретних слів і ситуацій, а робити висновки про Вашу дівчину без розгляду конкретики - як гадати по хмарах - навидумувати можна багато чого.
Але от що кидається у вічі. По-перше, коли ви вживаєте "я" текст відчутно інший, а ніж коли вживаєте "ми". За цим "ми", як на мене, періодично відчувається заперечення різності двох людей і бажання "склеїтись" у стосунках. До того ж дівчина "виштовхувала" Вас у інше місто, а не Ви займались розвитком власної кар'єри. І тепер вона періодично Вас "відштовхує" з якихось причин. Можливо, справа як раз у Вашому намаганні склеїтись - стати занадто схожим, стати двійником, втратити свою особистість заради того, щоб бути разом.
В будь-якому випадку такі складнощі у стосунках треба розбирати з психотерапевтом: потрібно і більше інформації, і у сесії можна ухопити ключові нюанси, які Ви звично не помічаєте.
психолог онлайн
Доброго дня!
Що дають Вам ці стосунки?
Що даєте Ви цим стосункам?
Якими Ви хочете бачити свої стосунки? А через рік-два?
Рекомендую звернутись до психолога на індивідуальну консультацію або із дівчиною разом!
Якщо необхідна допомога - звертайтесь!