Як пробачити чоловіка
Як пробачити чоловіка?Всі роки я мовчки вислуховувала *колкі*жарти його сім*ї в свій адрес.Знають все,високомірні та зверхні.Неодноразово казала йому ,на що чула-деколи прийти в гості,можна і потерпіти.вони такі,але родичів не обирають.Сталась ситуація,яка поклала край моєму терпінню.Він дуже серйозно захворів.Фактично не ходить.Все впало на мене.Дитина,дім...Його мама та родичі,як завжди не приймали ніякої участі.Але на день народження сина прийшли.В момент коли ми просто спілкувались і я висловила свою думку на якусь тему-його мама відкрила до мене такий рот,що зі мною так ніхто не говорив.Кричала,а всі мовчали.Вона відчула ПОВНУ неспроможність сина постояти за мене,і вирішила це показати.Мені хватило такту та виховання просто промовчати.Після цього я поставила чоловіку ультиматум-він говорить з нею і пояснює,як виглядає її поведінка зі сторони,нехай вона попросить у мене вибачення.Якісь спроби у нього були,але все невдало.Мама йому сказала,що просити нічого не буде,бо вона мама.Він спочатку теж був на моїй стороні,казав,що соромно за поведінку мами,а тепер говорить,що нічого такого не сталось і взагалі вона мама.Після того що сталось,я перестала туди їхати,спілкуватись.Я почала себе поважати. Він ходить туди сам.Йому неприємно ,але знає,що я не поїду.Він прийняв цікаву позицію.Грати на дві сторони.І її внук зовсім не бентежить.Як він росте.Зате вона не вибачилась бо вона мама.Може це жорстко,але моє терпіння лопнуло.Особливо зараз,коли її син у вкрай важкому стані.Живем окремо і ніколи нічого не попросили.Ще один її син і донька прийняли її сторону.І хоча ми не сварились з ними-спілкуватись перестали,бо як вони сказали чоловіку-вона МАМА.Створила такий собі режим матріархату,де вона керує всіма.Пройшло 2 роки.Чоловік намагається вгодити і їй і мені.А я затаїла величезну образу на нього.Бо вважаю- він зрадив мене.Він повинен був стати за мене,як за свою дружину,стільки часу пройшло,а він не розрулив цю ситуацію.Кожен раз,як він туди їде-в душі у мене відчуття ще однієї мікрозради..виходить мене принизили,а в нього все добреВін ставить мої почуття і інтереси на другий план.Навіть подумати не могла,що вихожу за «маминого синочка»,який сім»ю продасть,лиш би з мамою не сваритись.Як пробачити? Я була поруч завжди,а пожертвував він мною.Відчуваю,що не пробачу.Постійно говорила з ним.Відповідь-Якщо до неї не доходить,що треба вибачитись,то я не донесу,а їздити буду,бо вона мама.А у нас-все,як було.Але це можливо у нього все як було.А у мене як було вже не буде.
Вопрос от: ; Возраст: 28
нравится: 2 из 2

психолог онлайн
Добрый день!
Ситуация печальная и я сочувствую, что Вам довелось испытать боль, разочарование, обиду, гнев. Важно следовать своему сердцу, своим желаниям. Важно решить, настроены ли Вы прощать, есть ли ради чего и для чего это делать или всё-таки это не в Ваших силах и не в Ваших интересах. А что в Ваших интересах? Каким образом это возможно реализовать? Вот вектор вопросов, который позволит обрести определённость и душевное равновесие.
Вы можете задать себе такие вопросы самостоятельно и получить на них ответы, можете запастись поддержкой своих близких и друзей. Ещё можно доверить свою личную историю и глубокие переживания психологу и пройти этот путь вместе. Обрести решения. У Вас есть возможности, которые Вы можете использовать. Подумайте, чего больше хочется и как для Вас лучше. Действуйте. Удачи!
психолог онлайн
Добрый день!
Давайте проанализируем ситуацию.
Как выглядит ситуация со стороны мужа: Вас оскорбила мама мужа - муж не защитил - просил маму попросить прощения, но она не захотела - муж ездит к маме без вас и ему неприятно.
Как выглядит ситуация с Вашей стороны: Вас оскорбила мама мужа - Вы промолчали - попросили мужа, чтобы он поговорил с мамой - Вы не ездите к маме мужа - Вы обиделись на мужа и не можете простить.
В итоге всем плохо.
Вы пишите "я всегда была рядом, а пожертвовал он мной", это не совсем правда. Вы не всегда были рядом с ним, вначале рядом с ним была его мама. И не совсем он вами пожертвовал - он Вас не бросил. Ваш муж старается найти компромисс, потому что вы обе для него по-своему дороги.
Вы можете бесконечно долго обижаться, но это не исправит ситуацию. Постарайтесь посмотреть на ситуацию с другой стороны и найти компромисс (если дорожите своим мужем).
психолог онлайн
Доброго дня. Як саме ваш ультиматум звучав? Або я або мама? І що вийшло? Він обрав маму і я к ви поступили? У мами стійкість в характері є, сина тягне до цього. У вас немає. треьа працювати над цим.