Ким бути?
Добрий день!Я маю вищу юридичну освіту.Але своїм вибором незадоволена(батьки наполягли) Хочу другу освіту.Пройшла безліч профорієнтаційних тестів,зрозуміла,що хочу працювати з людьми(вчитель,лектор,актор,телевудучий,журналіст)але в кожній професії є мінус,котрий стримує мене у виборіЯ не можу визначитися.Хочу щось комусь розказувати,показувати-це точно.Боюсь помилитися знову!!!Я оцінюю себе субєктивно,а обєктивно,можливо,я не годжуся для певних професій.Психолог зможе мені допомогти,чи потрібно звертатися в центр зайнятості?Наперед дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Игорь Владимирович Ульянич
Елена Владимировна Мороз
Доброго дня, Оксано.
Як раз це і є питання психолога, бо центр зайнятості може запропонувати роботу, але чи підходить ця робота для Вас, вони знати не можуть. В будь-якій роботі є приємні і неприємні сторони, але, визначившись з тим, які позитивні сторони роботи для Вас особливо бажані і з якими неприємними моментами Ви можете доволі легко миритись, Ви зможете здійснити вибір професії.
психолог онлайн
Оксана, здравствуйте! На что обращаю внимание. Вы пишите вам 29 лет и имеете юридическое образование. Вы работаете по профессии сейчас? Работали ли? В чем недовольство юридическим образованием? Эта профессия ведь тоже связана с работой с людьми...
Удовольствие от работы в любимой профессии - важно. И все же даже в любимой профессии бывают моменты разочарования, неудовлетворения, злости, отчаяния, страха и т.д. Бывает по всякому. Этот мир не идеален и всегда преподносит сюрпризы. Разобраться чего вы хотите в профессии, как себя видите, в чем ваши потребности и как их удовлетворить, сможете обратившись к психологу, психотерапевту или коучу.
Удачи вам в поиске себя!
С уважением, Елена Мороз.