Як розібратися в своїх почуттях
- [ ] Добрий день! Справа в тому, що я зустрічаюся з хлопцем 4,5 роки. 7 місяців назад він зробив мені пропозицію, я погодилась) все будо добре, ми готувалися до весілля, однак 3 місяці тому я перехотіла виходити заміж і ми скасували весілля. Я почала сумніватися чи все правильно роблю, чи він саме та людина, чи люблю я його? Він дуже сильно мене любить, добре ставиться до мене, вірний, я впевнена в ньому, в тому що він не зможе мене образити і все зробить для мене. Я також добре ставлюся до нього і не зрадила б йому, не змогла б щось погане зробити йому. Проблема в тому що мені почало не подобатись те, на що раніше я навіть не звертала уваги. Так як він низького зросту, я почала комплексувати з цього приводу, особливо коли я на підборах, то незручно себе почуваю, хоча раніше я не звертала на це уваги. Також є дещо що мені не подобається в його характері, але це дрібниці. Мені здається що я його розлюбила. Мені добре з ним але всерівно «щось не те» . Я не розумію чому так, адже ще недавно все було добре. Невже справді розлюбила? Я не можу розібратися в своїх почуттях до нього(( як мені бути? І найгірше те, що це зі мною відбувається не перший раз. Трохи більше року назад ми розходилися на декілька днів по цій причині, але мирилися бо мені так хотілося, мені було погано без нього, я сумувала. І ось це знову повторюється.
Буду вдячна за відповідь)
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрий день! "Проблема в тому що мені почало не подобатись те, на що раніше я навіть не звертала уваги. Так як він низького зросту, я почала комплексувати з цього приводу, особливо коли я на підборах, то незручно себе почуваю, хоча раніше я не звертала на це уваги. Також є дещо що мені не подобається в його характері, але це дрібниці. Мені здається що я його розлюбила." Можливо Ви перед весіллям подивилися реально на свого хлопця. Чи зможете Ви не комлексувати далі через маленький зріст хлопця? Якщо Вам не подобаються деякі риси його характера, то людина не зміниться - чи зможете Ви жити з людиною, в якій Вас дратує щось, навіть дрібниці? Можливо, це добре, що Ви зрозуміли, що це не кохання до весілля?
консультация психолога
Здравствуйте.
Вряд ли можно сказать что-то адекватное и полезное по тому количеству информации, что Вы описали, рекомендую все таки обратиться на индивидуальную консультацию к психологу и там попробовать разобраться, это будет намного полезнее и эффективнее.
психолог онлайн
Здравствуйте! Нет ничего удивительного в том, что у парня есть особенности, которые Вам не нравятся. Ведь идеальных людей не бывает, как и идеально подходящего партнера. Можно любить человека, быть счастливой в семейной жизни, даже если что-то не устраивает во внешности или характере супруга. Вы пишите, что не обращали внимание на несовпадения, пока не начали планировать свадьбу. А что реально изменится после свадьбы? Хотите ли Вы вообще выходить замуж? Может Вы пока не готовы к этому? Такое ощущение, что Вы боитесь создавать семью и у Вас есть много определенных установок и страхов, которые заставляют Вас особенно активно искать недостатки у жениха, чтобы отказаться от свадьбы. К тому же, как Вы пишите - такое случается уже не первый раз.
психолог онлайн
Доброго дня!
Знаєте, високий чи потрібний Вам зріст чоловіка не гарантує, що він буде добре до Вас ставитися, поважати, цінувати, дарувати своє душевне тепло. В той же час, якщо Ви уявляєте поруч з собою чоловіка, з яким вільно почуваєтеся на підборах і для Вас це важливо, то вибір очевидний. Дайте собі чесну відповідь - мене буде дратувати різниця у зрості, якщо мені особисто з ним буде добре? Мене будуть дратувати ті дрібниці, що я стала помічати, якщо ми будемо жити разом? Чи я зможу їх спокійно сприймати, без спроб змінити чоловіка?
Спробуйте уявити, що Ви прийняли рішення одружитися, пройшов рік після шлюбу, як Ви себе почуваєте, як реагує, якими відчуттями відгугкується тіло, які з'являються емоції? Запам'ятайте відчуття, емоції. Поверніться до реальності, зробіть кілька глибоких вдохів - видохів. Потім уявіть, що Ви прийняли рішення розлучитися з хлопцем, і теж пройшов рік по тому. Як почуваєте себе в цьому випадку, чим відгукується тіло, йому добре чи не дуже? Можливо, є якісь емоції? Порівняйте емоції та тілесні відчуття в першому та другому варіанті. Якщо будуть труднощі при виконанні практики або будуть заважати думки, звертайтеся. Набагато легше і точніше сканувати варіанти за підтримки психолога, він знає на чому і як треба зосередити Вашу увагу.